قم /

ايت الله صافي گلپايگاني:حركات وهابيت براي مردم حقيقت جو پذيرفته نيست

آيت الله صافي گلپايگاني گفت : كساني كه اسلام را دين ترور و خشونت معرفي مي کنند به همه اديان الهي خيانت مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم ، آيت الله صافي گلپايگاني در ديدار مدير و دست‌اندركاران شبكه جهاني ولايت گفت: از مسائل مهمي كه امروز با آن مواجهيم ارائه تصوير خشن و وحشتناكي است که وهابيت  از دين اسلام به دنيا ارائه مي کند.

وي با بيان اينکه تمدن و دنياي متمدن فعلي اين فرقه ضالّه را خشن مي‌داند، افزود: تخريب آثار و مشاهد مشرّفه اسلام كه نشان‌دهنده‌ تاريخ بزرگ اسلام است چه توجيهي دارد؟ در حاليکه امروز ميراث تاريخي و فرهنگي نزد دنيا از اعتبار زيادي برخوردار است اين فرقه گمراه تمام آثار تاريخي اسلام را از بين برده و مي‌برد.

آيت الله صافي گلپايگاني تاکيدکرد : كارهايي كه اين عده به نام اسلام انجام مي‌دهند، بسيار خطرناك است ، حتي از روز اول قرارشان اين بود كه قبة الخضراء را هم خراب كنند كه هيچ اثري از نام پيامبر صلوات الله عليه و آله نباشد، اينها مردمان بسيار ناداني هستند كه با كل مظاهر تمدن مخالف بوده و هستند، اسلاف اينها همان‌هايي‌ هستند كه راجع به قائلين چرخش زمين به دور خورشيد ، فتواي كفر دادند.

آيت الله صافي گلپايگاني با اشاره به اينکه حرکات وهابيت براي مردم حقيقت‌جو و آرمان‌خواه قابل پذيرش نيست، افزود: نيروي پول و كمك استعمار اينها را نگهداشته است تا به اسلام خيانت كنند.

آيت الله صافي گلپايگاني ايستادن در مقابل اين هجمه بزرگ و خطرناك و روبرو شدن با آنها و معرفي اسلام واقعي را خدمتي بسيار بزرگ و داراي اجر فراوان دانست و خطاب به دست ‌اندركاران شبكه ماهواره‌اي ولايت گفت: بايد در همه حال هدف اصلي شما تبليغ اسلام باشد، اسلامي كه پيام آن رأفت و مهرباني نسبت به يکديگر است./ج2

برچسب ها: قم ، ایت الله ، صافی ، گلپایگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.