افزايش خدمات تفريحي و رفاهي رانندگان با سفر كارت

با توجه به نزديكي تعطيلات مدارس، اتحاديه تعاوني تاكسيراني كشور سفركارت خدمات تفريحي و رفاهي را در اختيار رانندگان قرار مي دهد.

محمدمهدي تيموري رئيس اتحاديه تعاوني تاكسيراني كشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب فوق افزود: در راستاي وظايف اتحاديه در پايان سال گذشته خدمات تفريحي رفاهي را براي رانندگان در نظر گرفتيم كه با طرح سفر كارت قراردادي را با سازمان گردشگري منعقد كرديم.
وي ادامه داد: طرح سفر كارت از پايان سال گذشته شروع شد كه با استقبال رانندگان مواجه شد و امسال نيز با توجه به نزديكي ايام تعطيلي مدارس استقبال رانندگان از سفر كارت بيشتر مي شود.
وي  افزود: رانندگان با مراجعه به سايت نقطه نظرات خود را در خصوص اين طرح اعلام كنند تا ما براي افزايش رفاه آنان نقايص طرح را اصلاح كنيم.
وي تصريح كرد: يكي از برنامه هاي اتحاديه تعاوني تاكسيراني كشور برگزاري كلاس هاي آموزشي، فرهنگي براي خانواده هاي تاكسيراني ها است كه همه مي توانند در سايت تاكسيراني مراجعه و در اين سايت ثبت نام و از كم و كيف اين كلاس ها اطلاع يابند.
وي ادامه داد: هر شخصي كه راننده است مي توانند از اين خدمات استفاده كند.
تيموري خاطرنشان كرد: توزيع لوازم يدكي و قطعات ماشين از كارهاي ديگر اتحاديه تاكسيراني است كه از سال گذشته شروع و امسال نيز ادامه دارد./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار