مروري بر مواضع رئيس جديد سازمان گسترش؛

حمايت معاون وزیر دولت احمدی نژاد از طرح اقتصادي ميرحسين موسوي/شافعي منتقد هدفمندي و سياست خارجي دولت احمدي نژاد

شافعي در فروردين ماه سال 88 گفت : دخالت هاي بيش از اندازه دولت احمدي نژاد در بانک مرکزي باعث شده تا عزل ونصب هايي بي قاعده و بي برنامگي در اين نهاد مهم اقتصادي نهادينه شود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، غلامرضا شافعي که روز گذشته با حکم وزير صنعت و تجارت به عنوان معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب شد، پيش از اين رييس سازمان صنايع ملي ايران، معاون وزير معادن و فلزات، وزير صنايع و معاون دولت اول خاتمي، معاون سازمان برنامه و بودجه، وزير تعاون دولت دوم هاشمي، مشاور رييس‌جمهور و سفير سابق ايران در روسيه بوده است طي سالهاي گذشته (دولت احمدي نژاد) نيز ظاهراً فعاليت هاي اقتصادي در بخش خصوصي داشته است .

وي در فروردين ماه سال 88 پس از جلسه فعالان اقتصادي با موسوي طرح اقتصادي مير حسين موسوي را خلاقانه خواند و تاکيد کرد: دخالت هاي بيش از اندازه دولت احمدي نژاد در بانک مرکزي باعث شده تا عزل و نصب هايي بي قاعده و بي برنامگي در اين نهاد مهم اقتصادي نهادينه شود.

غلامرضا شافعي معاون جديد وزير صنعت و تجارت و رئيس هيئت عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع دولت دهم مواضعي در رد طرح هدفمندي يارانه ها نيز داشته است .

وي شهريور ماه سال 90 در مصاحبه با روزنامه اعتماد با بيان اينکه نحوه عملکرد دولت در پرداخت يارانه ها درست نبود، تصريح مي کند: دولت احمدي نژاد به وظيفه قانوني خودش عمل نکرد.

وي در گفتگو با روزنامه اعتماد نيز مي گويد: اگر در زمينه سياست خارجي خصومت زدايي مي شد شايد شاهد اين مشکلات نبوديم.

وي مي افزايد: در زمينه سياست خارجي کشور نيازي به دشمن تراشي ندارد و يک دشمن هم زياد است، اگر در رفتار دولت احمدي نژاد کم تدبيري ديده مي شود اين کم تدبيري ها در بخش صنعت و از جمله صنعت نفت نيز بي تاثير نخواهد بود.

لازم به ذکر است اينها برخي از مواضع غلامرضا شافعي طي 2 ، 3 سال اخير بوده است.

باشگاه خبرنگاران بزودي پيشينه و عملکرد غلامرضا شافعي در عرصه سياسي ، اقتصادي طي 30 سال اخير را منتشر خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Germany
رضا
۱۶:۰۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
ینی چی اون وقت؟!
آخرین اخبار