ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در منطقه 4

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 گفت:اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 6 طی هفته گذشته در راستای یک طرح ضربتی اقدام به جمع آوری بی خانمان ها و متکدیان کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،سمانه زمانی ضمن بیان این مطلب افزود:در راستای بهسازی و سالم سازی محیط شهری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی،اداره اجتماعی ناحیه 6 اقدام به جمع آوری بی خانمانان و متکدیان میدان رهبر کرد که این فعالیت ها به صورت دائمی و برنامه ریزی شده در سطح ناحیه انجام می گیرد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 ادامه داد:به منظور ارتقاء سطح سلامت روان و رفع نیازهای اجتماعی شهروندان،اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 8 اقدام به برگزاری جلسات مشاوره با موضوعاتی مانند مشاوره پزشکی ،اعتیاد،خانواده،روان شناسی،تغذیه،کودک و ... توسط کارشناسان مجرب کرد.
زمانی تصریح کرد: به منظور ارتقای بهداشت غذایی شهروندان ،اداره فرهنگی و اجتماعی ناحیه 7 اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با خواص غذاها برای شهروندان در سرای محله حکیمیه کرد.
در ادامه حمید رضا میرابوطالبی، رئیس اداره آموزش و مشارکتهای مردمی منطقه 4 اظهار داشت:30 اردوی تفریحی و آموزشی برای دانش آموزان در اردیبهشت سال جاری برگزار شد.
میرابوطالبی تاکید کرد:به منظور آشنا سازی دانش آموزان با فرآیند مفاهیم مدیریت شهری،آگاه سازی از ظرفیت ها و اماکن علمی،هنری و تاریخی شهر تهران ،30 بازدید در قالب طرح شهر در دست بچه ها برای دانش آموزان برگزار شد.
وی بیان کرد:در اردیبهشت ماه سال جاری بیش از 1200 نفر از ساختارهای اجتماعی،شهرداران مدرسه و دانش آموزان از مکان تفریحی،آموزشی ،مذهبی و فرهنگی شامل نمایشگاه کتاب،تله کابین توچال،باشگاه دارایی،بوستان پردیسان،امام زاده علی اکبر(ص) و صالح(ص) موزه عبرت دیدن کردند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار