به همت سازمان بسيج دانشجويي؛

30 عنوان كتاب زندگينامه شهداي دانشجو منتشر مي شود

همزمان با اردوي 3 روزه راويان دفاع مقدس در شمال غرب و غرب كشور 30 عنوان كتاب و مجموعه زندگينامه دانشجويان شهيد به چاپ مي رسد.

محمد بستاك،مسئول امور اردويي سازمان بسيج دانشجويي به خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران گفت:سازمان بسيج دانشجويي تا به حال تعدادي كتاب توليد كرده است كه شاخص ترين آنها كتاب "همچنان مي رويم تا خط امام بماند"،"خاطرات شهيد رجب بيگي" با تيراژ 15 هزار نسخه و كتاب "سفر سرخ" خاطرات شهيد علم الهدي در چاپ اول با تيراژ 1000 نسخه بوده است.
وي افزود:در تابستان سال جاري سازمان اقدام به توليد و چاپ 30 عنوان كتاب خواهد كرد كه از برجسته ترين آنها ساخت و چاپ زندگينامه و مستند شهيد "بسطامي" يكي از دانشجويان پيروي خط امام (ره)، فاتح لانه جاسوسي و از فرماندهان جنگ غرب كشور است،اقدام خواهد شد.
بستاك افزود:يكي از برنامه هايي كه سازمان در دستور كار خود قرار خواهد داد و راويان دانشجويي در اردوي آموزشي خود بايد به آن توجه كنند،معرفي ابعاد مديريتي سردار رشيد اسدالله بروجردي در غرب و شمال غرب كشور است؛زيرا در منطقه غرب و شمال غرب كشور از قدرت فرماندهي سخت و نرم برخورار بود و با سازماندهي قرارگاه حمزه سيد الشهدا و ارايه تز "امنيت مردمي" توانست كردهاي غرب كشور را كه به عنوان پيش مرگان مدافع شناخته  مي شدند،آنان را جذب كرده و در كردستان لقب مسيح كردستان را بگيرد.
وي خاطرنشان كرد:سازمان بسيج دانشجويي تنها به اردوي روايتگري غرب و شمال غرب كشور اكتفا نمي كند و تا پايان سال جاري تعداد ديري اردوي روايتگري نيز برگزار خواهد شد./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار