براساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC):

4 عضو هیأت علمی واحد علوم و تحقیقات جزء ده نویسنده برتر دانشگاه آزاد در تولید علم

4 نویسنده از میان 10 نویسنده برتر دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم ، در دوره زمانی 10 ساله (1380-1390) از میان اعضای هیأت عملی واحد علوم و تحقیقات تهران معرفی شدند.

به گزارش سرويس علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات؛ بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (www.isc.gov.ir) که پس از ISI و Scopus سومین نظام استنادی دنیا را دارا است ،دکتر قربان نور محمدی عضو هیأت علمی تمام وقت با 88/0 ، دکتر کاظم پریور عضو هیأت علمی تمام وقت با 60/0 و دکتر شهربانو عریان عضو هیأت علمی نیمه وقت با 52/0 درصد به ترتیب رتبه های اول، دوم و سوم از بین ده نویسنده برتر براساس تولیدات علمی را کسب کرده اند.
همچنین دکتر اسلام مجیدی هروان عضو هیأت علمی نیمه وقت این واحد نیز با 30/0 رتبه 9 را از میان 10 نویسنده برتر براساس تولیدات علمی را کسب کرده است.
بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، دانشگاه آزاد اسلامی 10 نویسنده برتر در زمینه تولید مقالات علمی دارد که در انتشار مقالات این دانشگاه سهم بسزایی دارند و 06/20 درصد از کل مقالات این دانشگاه بصورت تک نویسندگی به رشته تحریر درآمده است./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار