ارومیه/ نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس؛

رفع بیکاری دغدغه اصلی مجلس نهم

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: بیکاری و چاره‌اندیشی برای رفع آن دغدغه اصلی نمایندگان مجلس نهم است.

حجت‌الاسلام روح‌الله بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به معضل بیکاری، اظهار داشت: امروز بسیاری از جوانان پس از پشت سر گذاشتن هزاران مشکل فارغ‌التحصیل شده‌اند و در حال حاضر بیکار هستند.

وی بیکاری را آسیب و عامل بزرگ بزه در جامعه دانست و گفت: اگر بتوانیم معضل بیکاری را رفع کنیم جلوی بسیاری از آسیب‌ها را خواهیم گرفت. اصلی‌ترین موضوعی که باید در مجلس نهم مد نظر قرار دهیم امانت‌داری است.

بیگی با بیان اینکه مجلس نهم باید امانت‌دار خوبی برای مردم ایران باشد، تصریح کرد: عمل به عهدی که با مردم و خدا برای خدمت به مردم بسته‌ایم اصلی‌ترین دغدغه نمایندگان مجلس نهم است.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ افزود: زمانی که هجمه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد است باید در مجلس همدل و هم‌عهد باشیم.

وی با بیان اینکه در صورت عملی شدن شعار امسال بسیاری از مشکلات کشور رفع می‌شود، تصریح کرد: تحقق شعار امسال یکی دیگر از وظایفی است که به عهده نمایندگان مجلس گذاشته شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.