مسابقات تکواندو دانشجویان جهان- کره جنوبی؛

کسب 2 نشان طلا و یک برنز برای نمایندگان ایران

تا پایان چهارمین روز از دوازدهمین دوره مسابقات تکواندو دانشجویان جهان در پوجان کره جنوبی تیم دانشجویان کشورمان در بخش مبارزه صاحب 20 نشان طلا و یک برنز شده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: دوازدهمین دوره مسابقات تکواندو دانشجویان جهان از پنجم خرداد در شهر پوجان کره جنوبی و در دو بخش پومسه و م بارزه آغاز شده است.

در این رقابت ها 840 تکواندو از 53 کشور دنیا شرکت کرده اند و پیکارها دهم خرداد به پایان می رسد تکواندو کاران کشورمان در دو بخش مردان و زنان در رشته پومسه و در بخش مبارزه تنها تیم  مردان حضور یافته اند در بخش پومسه در بخش تیمی مردان تیم ایران صاحب 2 مدال نقره شده و در بخش انفرادی 2 مدال نقره توسط مهسا مردانی و علی نادعلی بدست آمده است در رقابت های بخش مبارزه که از روز گذشته آغاز شده تیم ایران صاحب 2 مدال طلا شد.

در وزن اول میثم باقری پس از شکست حریفانی از عمان، چین تایپه، کره جنوبی و اندونزی به مدال طلا رسید و در وزن چهارم عباس شیخی با یک دور استراحت و غلبه بر حریفانی از ژاپن، چین تایپه، روسیه و کره جنوبی دومین مدال طلای ایران را بدست آورد.

امروز در ادامه این رقابت ها در وزن دوم رضا صفری با شکست 12 بر 10 از تکواندو کاری از ژاپن در دور نخست حذف شد و بهزاد ایلخانی در وزن ششم با شکست حریفانی از روسیه و استرالیا در دور سوم مقابل تکواندو کاری از کره جنوبی باخت و به مدال برنز رضایت داد.

بدین ترتیب در بخش مبارزه تیم ایران تا کنون 2 مدال طلا و یک برنز کسب کرده است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار