گفتگو با طنزپردازان در حاشيه جشنواره طنز تهران/1

عليرضا جاويدنيا: فضاي نقد در راديو بازتر است

فضاي نقد با زبان طنز در راديو به مراتب بازتر و شيواتر از تصوير است.

عليرضا جاويدنيا،بازيگر پيشكسوت "جمعه ايراني"در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: طي سال هاي گذشته تا به امروز "جمعه ايراني"و نيز "صبح جمعه با شما"سعي در بيان مشكلات و راهكارهاي آن در قالب طنز را داشته و خوشبختانه توانسته به خوبي مردم را جذب كند.
وي افزود: معتقدم فضاي كار طنز بايد بيشتر باز شود تا هنرمندان پيشكسوت و صاحب قلم، بيشتر در صحنه حاضر شوند و تنها "جمعه ايراني" به مشكلات نپردازد.
جاويدنيا با بيان اين مطلب كه راديو بهترين مكان براي بيان نقدها است،اظهار داشت: خوشبختانه ،راديو، جايگاه خودش را در دل مردم تهران بويژه شهرستان ها باز كرده و توانسته در جلب اعتماد مخاطبان نقش بسزايي را ايفا كند.
وي با اشاره به حفظ شبكه هاي تلويزيوني و راديويي تصريح كرد: ما بايد با دعوت و تربيت نويسندگان و هنرمندان طنز پرداز، بتوانيم مشكلات جامعه را حل كنيم درغير اينصورت افزايش شبكه هاي راديويي و تلويزيوني دردي از ما دوا نمي كند.
اين پيشكسوت نمايش هاي راديويي در خصوص عدم حضور خود در تصوير ابراز كرد: با ديدن ناملايمات بسيار زياد ترجيح مي دهم، هيچگاه به تصوير برنگردم و به اجراي خود در برنامه "جمعه ايراني" و "راه شب" نيز ادامه دهم.
وي افزود:21 سال از فعاليتم در برنامه "راه شب"مي گذرد كه 8 سال آن را با مرحوم نوذري اجرا كردم و اكنون آن را با فاطمه نيرومند ادامه مي دهم.
وي خاطرنشان كرد:اميدوارم تلويزيون و سينما به جاي بيان طلاق ها و ازدواج ها نيز در قالب،طنز به بيان مشكلات و راهكارهاي آن بپردازد./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار