گزارش معاون اجرايي رييس مجلس از عملكرد دوره هشتم؛

نمايندگان، 1463 روز براي خدمتگزاري به مردم فرصت دارند

معاون اجرايي رييس مجلس،‌ گزارشي از عملكرد دوره هشتم نهاد قانونگذاري ارائه كرد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران علی افراشته معاون اجرايي رييس مجلس در افتتاحیه نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در توضیح گزارشی از دوره هشتم مجلس گفت: در شرایطی که جهان اسلام در پرتو طلوع بیداری اسلامی شجاعانه در پی تحصیل دموکراسی باورهای اسلامی بوده است هم اکنون برگ زرینی از افتخارات ملت بصیر و غیور ایران در پیگیری اهداف و آرمان انقلاب در چارچوب نظام مردم‌سالاری را در معرض دید جهانیان بگذارد.

معاون اجرایی رئیس مجلس هشتم افزود: با کمال افتخار به عنوان خدمتگزار کوچک امنای ملت ایران در مجلس شورای اسلامی مقدم مهمانان ومدعوین کشوری، لشکری و خانواده گران جهاد علمی و توسعه صلح‌آمیز علوم هسته‌ای در خانه ملت را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: برخود فرض می‌دانم به سهم خود از تمام کارکنان، کارشناسان و مدیران مجلس که مسوولانه صرف تعالی این نهاد مقدس و خلق فرصت‌های بی‌بدیل برای تسهیل وظایف نمایندگی نمایندگان در مجلس می‌نمایند سپاسگزاری کنم. عزیزانی که با سختکوشی خلاقانه خود در مجلس هشتم فصل جدیدی را در توسعه خدمات تقدیمی و نظافتی به وکلای ملت و زمینه‌سازی ایفای نقش نقدگذاری مجلس برای نظام گشودند.

افراشته گفت: این افراد با بهره‌گیری از مدیریت دانش‌بنیان و اخلاق‌محور و با همکاری وزارت محترم کشور شیوه‌های بی‌بدیلی را در پذیرش و انجام قانونی حضور منتخبین مردم در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اتخاذ نمودند تا به حداقل رساندن زمان آماده‌سازی مجلس نهم برای انجام ماموریت‌های قانونی خود امکان بهره‌گیری حداکثری نمایندگان از ۱۴۶۳ روز فرصتی که برای خدمتگزاری به ملت شریف ایران و تحقق آرمان‌های بلند انقلاب در اختیار داشتند حاصل گردید.

وی افزود: اکنون در اجرای ماده ۹ آیین‌نامه داخلی و براساس نامه شماره ۱۳۷۰ مورخ ۶/۳/۹۱ معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی، اعضای هیات رئیسه سنی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که تا انتخاب هیات رئیسه عهده‌دار امور مجلس خواهند بود بدین شرح اعلام می‌نماید:

۱- علیرضا مرندی نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر متولد ۱۲/۹/۱۳۱۸ به عنوان رئیس

۲- رضا آشتیانی عراقی نماینده مردم قم متولد ۶/۱۱/۱۳۱۹ به عنوان نایب رئیس

۳- محمد حسن‌نژاد نماینده مردم مرند و جلفا متولد ۱۵/۶/۱۳۶۰ به عنوان دبیر اول

۴- ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس، قشم و ابوموسی متولد ۱۰/۶/۱۳۶۰ به عنوان دبیر دوم

معاون اجرایی رئیس مجلس هشتم در پایان آرزوی عزت و سرافرازی روزافزون نظام و ملت بزرگ ایران در حرکت مقتدرانه برای تحقق اهداف و آرمان نظام اسلامی در دهه عدالت و پیشرفت را کرد.

/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار