علیرضایی:

همچنان زمان را از دست می دهیم/ ترکیه آخرین شانس مان است

شناگر سابق تیم ملی گفت: زمان زیادی تا آغاز مسابقات انتخابی المپیک باقی نمانده است و همچنان فرصت را از دست می دهیم.

محمد علیرضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پس از اعلام برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی از سوی مسئولان فدراسیون به همت شنای اصفهان من  نیز در این رقابت ها حضور پیدا کردم و در حال حاضر نیز در اصفهان به سر می برم.

وی گفت: با توجه به اینکه از ناحیه کمر دچار مشکل شده بودم به همین دلیل از عملکردم در مسابقات انتخابی راضی هستم و در انتظار تصمیم در خصوص کادر فنی ادامه روند تمرینات آمادگی هستم.

علیرضایی افزود: در حالی مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد که شناگران استقبال زیادی از این رقابت ها نداشتند و تاکنون نیز نفرات اعزامی به ترکیه مشخص نشدند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه زمان زیادی تا آغاز مسابقات انتخابی المپیک ترکیه باقی نمانده است و به همین دلیل باید هرچه زودتر برنامه های تیم ملی را هماهنگ کنیم و البته با توجه به اینکه من تمریناتم را به صورت انفرادی در اصفهان پیگیری می کردم به همین دلیل از برنامه های تیم ملی بی اطلاع هستم.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات انتخابی المپیک در ترکیه آخرین شانس ما برای کسب سهمیه المپیک است و تا زمانیکه برنامه های تیم ملی مشخص نشود من نیز نمی توانم تمریناتم را آنطور که مد نظر است برنامه ریزی کنم./ق

برچسب ها: شناگر ، علیرضایی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار