لرستان/

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان یک ضرورت انکارناپذیر است

استاندار لرستان گفت: باید اسناد و اطلاعات گردآوری شده در حوزه دفاع مقدس را با استفاده از ظرفیت‌های هنری، پژوهشی، علمی و تحقیقاتی موجود، برای استفاده نسل جوان منتشر کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از استان لرستان، حبیب الله دهمرده، استاندار لرستان در بازدید از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان اظهار داشت: اصول و ارزش‌های حاكم بر دوران دفاع مقدس و فداكاری و ایثار جوانان برومند ایران اسلامی در دفاع از آرمان‌های انقلاب و استقلال كشور به عنوان یك ارزش و ضرورت انكارناپذیر باید به نسل جوان و نوجوان كشور انتقال داده شود.

وی با تاكید بر سرمایه‌گذاری در زمینه انجام این حركت فرهنگی موثر و ماندگار، اظهار داشت: برای انجام این مهم ضروری است اطلاعات و اسناد مربوط به این دوران پرافتخار با همكاری تمام متولیان این امر به صورت كامل و جامع گردآوری و برای ثبت و انتشار ساماندهی شود.

استاندار لرستان گفت: باید اسناد و اطلاعات گردآوری شده در حوزه دفاع مقدس را با استفاده از ظرفیت‌های هنری، پژوهشی، علمی و تحقیقاتی موجود، برای استفاده عموم جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان كشور در قالب كتاب، فیلم‌های مستند و جزوات كاربردی تدوین و منتشر كرد.

دهمرده با اشاره به حمایت كامل استانداری لرستان ار فعالیت‌های فرهنگی موثر در زمینه ثبت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، افزود: باید اسناد و اطلاعات مربوط به این دوران با استفاده از خاطرات و دست نوشته‌های رزمندگان و وصیت نامه‌های شهیدان، به صورت عملیاتی و كاربردی گردآوری و ساماندهی شود تا امكان استفاده در قالب‌های مختلف برای همگان فراهم شود./ج1
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.