با اتمام ايام فاطميه؛

"خوشا شيراز" با ساختاري جديد روي آنتن مي‌رود

برنامه "خوشا شيراز "برنامه اي تركيبي است كه به تهيه‌كنندگي هادي نقدي بعد از اتمام ايام فاطميه با ساختاري جديد و متنوع پخش خواهد شد.

هادي قندي ؛تهيه كننده اين برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش راديو وتلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:برنامه "خوشا شيراز "با اتمام ايام فاطميه با تغييرات ساختار و تيتراژ شكل نويي به خود مي گيرد.
وي افزود:وله‌هاي اين برنامه نيز جنبه گرافيكي بيشتري به خود گرفته و با فرمت جديد پخش خواهد شد.
قندي تصريح كرد:بازديد از هنرمندان و گفتگوي صميمي با آنها در فضاي خانوادگي شان از جمله‌ آيتم‌هاي جديد برنامه" خوشا شيراز" خواهد بود كه عزت‌اله انتظامي بازيگر پيشكسوت سينما و تلويزيون از جمله هنرمنداني است كه دوربين اين برنامه گفتگويي صميمي با خانواده انتظامي را ثبت و ضبط مي‌كند.

اين تهيه كننده افزود:برنامه "خوشا شيراز" ضمن بهره‌مندي از يك لوكيشن جديد،آيتم‌ حافظ خواني خود را با حضور بزرگان شعر و ادب شيراز شكل مي دهد و همچنين با اين برنامه با برگزاري مسابقات مختلف تلاش مي‌كند تا از حضور مردم در هر چه بهتر شدن اين برنامه بهره‌گيرد .
گفتني است؛جواد پوست پرداز -كارگرداني،مجيد باغبانمنش-تهيه كنندگي مركز استان و ايمان برومند نيز دستياري برنامه "خوشا شيراز "را برعهده داشته است.
لازم به ذكر است؛جمعه 25 فروردين فرزاد حسني و پوريا پورسرخ بازيگران سريال "مسير انحرافي" مهمان اين برنامه خواهند بود.
در ضمن برنامه "خوشا شيراز" كاري از گروه اجتماعي فارس است كه جمعه‌ها ساعت 9 تا 11 از شبكه استاني فارس با اجراي سيد علي ضياء روي آنتن اين شبكه مي‌رود.
قندي خاطر نشان كرد:‌اين برانمه در آينده‌اي نزديك با شبكه‌هاي سراسري سيما ارتباط مستقيم برقرار خواهد كرد./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار