رییس ستاد اقامه نماز كشور:باید از مصرف اجناس خارجی پرهیز كنیم

رییس ستاد اقامه نماز كشور گفت:اقشار مختلف جامعه باید تنها به تولید فكر كنند و از مصرف تولیدات خارجی نیز با جدیت پرهیز كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام محسن قرائتی روز سه شنبه در نشست بصیرت بخشی فرهنگیان بجنورد، با اشاره به  نامگذاري سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: اگر مسلمانان جنس خارجی مصرف نكنند كمر آمریكا شكسته خواهد شد.

 

وی از تولید به عنوان جهاد یاد كرد و گفت: همه باید كار كنند.

رییس ستاد اقامه نماز كشور در ادامه اظهار داشت: معلمان مدارس در كلاس درس از لباس های به رنگ روشن استفاده كنند.

وی افزود: دانش آموزان چه گناهی كرده اند كه می خواهند علم و دانش فرابگیرند اما بجز رنگ سیاه چیز نمی بینند.

وی افزود: معلمان می توانند هنگام خروج از مدرسه لباس مشكی بپوشند اما باید سعی كنند تا در كلاس از لباس های شاد و روشن استفاده كنند.

وی خطاب به معلمان گفت: تمامی شغل ها با جماد سر و كار دارند اما معلم با انسان كار می كند كه این شغل، شغل خدا است.

حجت الاسلام قرائتی با تاكید بر اینكه معلمان نباید شغل خود را با هیچ كار دیگری عوض كنند، اظهار داشت: معلم باید به لیسانس و یا فوق لیسانس قانع نبوده و همیشه به دنبال علم برود.

این مفسر قرآن افزود: در فرهنگ قرآنی، دانش آموخته وجود ندارد و كسب علم و دانش محدود به زمان خاصی نمی شود.

قرائتی با انتقاد از هدررفتن وقت افراد در تعطیلات نوروزی گفت: 20 روز عید همه امور را تعطیل كرده و به شكستن تخمه كدو می گذرانیم و حال آنكه در ایام تعطیلات باید مطالعه داشته باشیم و عید به معنای تعطیلی نیست.

وی گفت: بعضی مشكلات در نظام وجود دارد و اگر از معلمان در این خصوص سوال می شود نباید توجیه كنند، چرا كه توجیه خود نوعی حماقت است، اما نباید عملكردها نیز تضعیف شود چرا كه تضعیف جنایت است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار