تقاضاي نادران براي اعلام وصول طرح استيضاح شيخ‌الاسلام در جلسه امروز

يكي از طراحان استيضاح وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: با توجه به مسئوليت سعيد مرتضوي در صندوق تامين اجتماعي، اين انتصاب عوارض بسياري را براي كشور در پي دارد لذا تقاضاي استيضاح‌كنندگان اين است كه استيضاح وزير كار اعلام وصول شده تا مجلس بتواند هر چه زودتر به اين موضوع رسيدگي كند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران الياس نادران نماينده مردم تهران در خانه ملت با تذكر مواد 219 و 220 آيين‌نامه داخلي مجلس گفت: بر اساس اين مواد هر‌گاه طرح استيضاح وزير يا هيأت وزرا به هيأت رئيسه تقديم شود بايد در همان جلسه اعلام وصول شود و طرح استيضاح وزير تعاون، كار و امور اجتماعي امروز صبح با 18 امضاء به هيأت رئيسه تقديم شده و رئيس مجلس نيز عنوان كرد كه اين طرح در جلسه امروز اعلام وصول خواهد شد.

وي در ادامه افزود: اين طرح در جلسه پاياني مجلس در سال گذشته نيز مطرح شد كه علت آن انتصاب سعيد مرتضوي به عنوان رئيس سازمان تأمين اجتماعي بود كه در آن زمان شما گفتيد كه اين يك پيش‌گويي‌است و بايد ببينيم وزير كار چه اقدامي خواهد داشت.


اين طراح استيضاح وزير كار عنوان كرد: با توجه به اينكه مسئوليت سعيد مرتضوي در صندوق تامين اجتاعي، عوارض كوتاه‌ و بلندمدت بسياري براي كشور دارد لذا استدعاي ما امضاءكنندگان اين است كه اين طرح امروز اعلام وصول شود تا مجلس بتواند هر چه زودتر در خصوص اين موضوع تصميم‌گيري كند./س2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار