الهيان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد؛

دلايل مخالفت نمايندگان مجلس با حضور مرتضوي در تامين اجتماعي

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس، دلايل مخالفت نمايندگان مجلس با انتصاب سعيد مرتضوي به رياست سازمان تامين اجتماعي را تشريح كرد.

زهره الهيان نماينده مردم تهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه سازمان تامین اجتماعی نیازمند یک فرد متخصص و با سابقه در این حوزه است، گفت: فرد پر حاشیه‌ای مانند مرتضوی مناسب ریاست در سازمان تامین اجتماعی نیست و دولت باید در این انتخاب تأمل بیشتری می‌کرد.

*** انتصاب مرتضوي، بي‌تاثير از جريان انحرافي نيست

وي در ادامه افزود: انتصاب مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی نشان دهنده، بی‌تاثیر از وجود حلقه انحرافی نیست.

الهيان با بیان اینکه انتخاب مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی مورد اعتراض بسیاری از نمایندگان قرار گرفت تصريح كرد: از زمانی که زمزمه‌های انتصاب مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی مطرح شد نامه‌های از سوی نمایندگان مبنی بر اعتراض انتصاب مرتضوی به رئیس جمهور ارسال شد.

*** علل مخالفت نمايندگان با حضور مرتضوي در تامين اجتماعي

الهيان در خصوص علت مخالف نمایندگان با انتخاب مرتضوی به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: تعلیق قضایی مرتضوی به عنوان دادستان کشور در قضایای کهریزک و فتنه۸۸ به دلیل عملکرد نامناسب وی، ناکامی وی در مدیریت مبارزه با کالای قاچاق و ارز و نیز شکایات تمامی نمایندگان در رابطه با پرونده وی در دانشگاه آزاد از جمله دلایلی مخالفت نمایندگان به شمار می‌رود.

عضوكميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در ادامه اظهار داشت: بعد از معارفه مرتضوی به عنوان ریاست سازمان تامین اجتماعی نمایندگان فورا طرح استیضاح وزیر کار را امضا کردند که مطمئنا بعد از تعطیلات مجلس در ۱۵ فروردین سال ۹۱ پیگیری خواهد شد.

/س2


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار