يک منبع مهم مقاومت در لبنان فاش کرد:

ابعاد جديدي از برنامه مشترک سرويس هاي اطلاعاتي بيگانه و ائتلاف فتنه و ضد انقلاب محارب

جزئیات ابعاد جديدي از برنامه مشترک سرويس هاي اطلاعاتي بيگانه و ائتلاف فتنه و ضد انقلاب توسط یک منبع مهم مقاومت اسلامی افشا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، يکي از ديپلماتهاي فعال کشورمان که نمي خواست نامش فاش شود اعلام کرد: براساس اخباري که به دست يکي از گروههاي اصلي مقاومت اسلامي در لبنان رسيده است، آمريکائيها با همکاري برخي از کشورهاي وابسته و تعدادي از هم پيمانان خود و نيز با جلب همکاري اطلاعاتي – عملياتي تعدادي از گروههاي ضد انقلاب و بخشي از عوامل فتنه 88 ، درصدد اجراي سناريوي عملياتي موسوم به «هديه 60» ( 60ُs GIFT) هستند.


وي اضافه کرد: بر مبناي اين سناريو ، دولت آمريکا با همکاري دولت هاي فرانسه، انگلستان ،‌رژيم اشغالگر قدس و يکي از کشورهاي مرتجع حاشيه جنوبي خليج فارس و با ماموريت محوله به ائتلاف فتنه و ضدانقلاب قصد دارد به زعم خود سناريوي تحريم «انتخاباتي - اقتصادي» ايران در آستانه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي را محور فعاليت هاي ضد ايراني خود قرار دهد. در اين سناريو تقسيم کاري بين بيگانگان و ائتلاف فتنه و ضدانقلاب صورت گرفته تا از سويي خط تحريم اقتصادي ايران با حداکثر عمليات رواني ظرف 60 روز آينده و در قالب چند فاز طراحي شده ، دنبال گردد و از سوي ديگر ائتلاف فتنه و ضدانقلاب با هماهنگي عناصر داخل و خارج از کشور ، اجزاي ديگر سناريو را دنبال نمايند.
اخبار واصله به گروه مقاومت ضد اسرائيلي مورد بحث حاکي است که ماموريت هايي از قبيل دميدن در شيپور «مخاطرات تحريم اقتصادي آمريکا» و ترويج ضرورت «تحريم انتخابات مجلس» و القاي نارضايتي و ياس مردم و بازآفريني شگرد سوخته تقلب ،‌از جمله مهمترين ماموريت هاي ائتلاف ضدانقلاب و فتنه گران مي باشد. هم چنين ابلاغ شده است در ايام باقيمانده تا انتخابات مجلس ، گروه هاي مختلف اپوزيسيون ايراني در خارج از کشور يک پيوند منسجم و سازمان يافته «اطلاعاتي – عملياتي – رسانه اي» با همديگر داشته باشند و در اين زمينه ، بنگاه دولتي بي بي سي فارسي ، منسجم تر و قوي تر از مقطع فتنه 88 ، نقش هماهنگ کننده و پشتيبان را براي نامبردگان ايفا نمايد.
اين خبر اضافه مي کند که در ستاد مذکور ، ارتباط سرويس هاي اطلاعاتي غربي با عناصر فتنه و گروهکهايي همچون منافقين و سلطنت طلبان و بنگاه سلطنتي بي بي سي فارسي را افرادي همچون اردشير اميرارجمند ، تقي کروبي ، رجبعلي مزروعي ، مجتبي واحدي ، عبدالله مهتدي ، محسن کديور ، کاظميان ،‌شيرين عبادي ، حسين باستاني ، عليرضا نوري زاده و ... ايفا خواهند کرد.
اين منبع مطلع تصريح کرده است که يک مرحله از سناريوي مورد نظر ،‌ابراز وجود يکي از احزاب اصلي فتنه گر و موضع گيري شديد تحريمي و تکفيري عليه انتخابات مي باشد (ظاهراً منظور آنها حزب منحله مشارکت مي باشد که چند روز پيش بيانيه اي به نام آن گروهک و حول همان موضوع اشاره شده در خبر، ‌منتشر گرديد). فاز ديگر را ماموريتي تشکيل مي دهد که به شيرين عبادي واگذار شده است. در راستاي اين سناريو ، عبادي موظف است به سرعت «کمپين حمايت از يکي از سران فتنه» را راه اندازي نمايد و به او قول داده اند که از امکانات و ارتباطات مجامع مدعي حقوق بشر در غرب ، تشکيلات جهاني بهائيت ، لابي يهود و گروهک منافقين برخوردار بوده تا بدين ترتيب پروژه شکست حصر سران فتنه را کليد بزند. در اين پروژه نيز بي بي سي فارسي و برخي ديگر از رسانه هاي بيگانه و ضد انقلاب او را پشتيباني خواهند نمود.
وي ادامه داد: مرحله ديگر اين سناريو بعهده اردشير اميرارجمند سخنگو و مشاور عالي يکي از سران فتنه مي باشد. در اين چارچوب با پشتيباني اطلاعاتي و عملياتي سرويس اطلاعاتي فرانسه و با حمايت کاملاً پنهان سازمان منافقين ، اردشير اميرارجمند موظف به راه اندازي سريع دفتر موسوم به شوراي هماهنگي راه سبز اميد در پاريس مي باشد تا کانون رسمي و آشکار هم افزايي منافقين ، سلطنت طلبان ، عناصر فتنه و ساير گروه هاي اپوزيسيون در فرانسه شکل بگيرد. تدابير حفاظتي و عملياتي اين دفتر نيز به تشکيلات اميرحسين جهانشاهي رئيس گروه «با موج سبز» و عامل مستقيم موساد در فرانسه واگذار شده است. ظاهراً ماموريت اميرارجمند نيز با برگزاري مراسمي پرسروصدا تحت عنوان «کنفرانس پرس» و انجام مصاحبه وي با خبرنگاران غربي در پاريس آغاز مي گردد. در اين نمايش ، اميرارجمند راه اندازي پروژه اصلي فتنه گران در فضاي مجازي به منظور ايجاد ارتباطات امن شبکه هاي اجتماعي داخلي با عناصر بيگانه در خارج را (موسوم به طرح ت) اعلام خواهد نمود.
در اين ماموريت نيز نقش هماهنگي رسانه اي و انجام تبليغات گسترده را صادق صبا (رئيس بدنام بي بي سي فارسي) ايفا خواهد کرد.
اين ديپلمات تاکيد کرد: اطلاعات مهم ديگري درباره سناريوي «هديه 60» در اختيار دارد که بخش هاي مهم تر و واجد طبقه بندي کاملاً سري را به دستگاه هاي ذيربط منتقل نموده و در صورت عدم ممانعت آنها،‌ بخش ديگر را در اختيار رسانه ها قرار خواهد داد./ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار