عضو کميسيون اصل 44 قانون اساسي بهبود کيفيت، رقابت پذير شدن مصنوعات داخلي و کنترل واردات را گامهايي موثر در راستاي تحقق شعار حمايت از توليد ملي،‌کار و سرمايه ايراني است.

غلامرضا اسد اللهي نماينده مردم قصر شيرين، سرپل ذهاب و گيلان غرب در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اشاره به نامگذاري سال جديد با نام سال حمايت از توليد ملي، کار و سرمايه ايراني بر لزوم اتکا به فناوري داخلي تاکيد کرد.

عضو کميسيون اصل 44 قانون اساسي تصريح کرد: ايستادگي بر اصول و ارزشهاي نظام و همچنين استقلال کشور همواره مورد عناد دشمنان بوده است که اقدام به تحريم را يکي از نمودهاي تقابل دشمن در برابر تلاش ملت ايران براي مستقل بودن مي توان برشمرد.

وي با بيان اينکه مي بايست با حمايت از تکنولوژي و صنايع داخلي در راستاي خود اتکايي حرکت کنيم، ادامه داد: در سال جديد مي بايست با بهبود بخشيدن به صنايع و توان داخلي و همچنين رفع مشکلات بخش توليد کشور در مسير استفاده بهينه از مصنوعات داخلي گام برداريم.

اسد اللهي با بيان اينکه با حمايت از توليد ملي،‌ قدرت رقابت مصنوعات داخلي افزايش مي يابد، خاطر نشان کرد: دولت و مسئولان مي بايست با ارتقاي بخش کيفي  و همچنين فرهنگ سازي زمينه رونق بازار صنايع داخلي را فراهم آورند.

وي همچنين به اختصاص بودجه مناسب به بخش توليد و همچنين حمايت از آن با اختصاص يارانه مناسب گفت: به موازات نگاه به بخش توليد و ارتقاي کيفيت و بازاريابي مناسب براي مصنوعات داخلي بايد در بخش واردات نيز تجديد نظر اساسي صورت گيرد تا زمينه رونق صنايع و به فعليت رساندن ظرفيت داخلي فراهم شود./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار