مدير شبكه 2 سيما:

استقامت زن ايراني به عنوان راهبر چالش هاي خانواده در "فرات" قابل تقدير بود

روابط مبتني بر اخلاق از اهداف اين مجموعه بود؛"فرات" از معدود آثار ساخته شده درخصوص استقامت زن ايراني به عنوان الگو و راهبر چالش هاي خانواده قابل تقدير بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛نشست تقدير و سپاس از عوامل برنامه ساز "فرات" با حضور علي دارابي معاونت سيما علي بخشي زاده،مدير شبكه 2 سيما ،مسعود صباح مدير گروه فيلم و سريال شبكه 2 سيما و نيز با حضور عوامل سريال "فرات"شب گذشته در سالن مذاكرات مركز همايش هاي بين المللي صداوسيما برگزار شد.

علي بخشي زاده مدير شبكه 2 سيما گفت:با مدد از پروردگار توانستيم سريال "فرات" را چه در مرحله فيلمنامه و نيز در بخش به 45 محور قابل اشاره برسيم.

وي گفت:يك خانواده خوب،‌روابط مبتني بر اخلاق از اهداف اين مجموعه بود كه به خوبي توسط مخاطب قابل لمس بود و با توجه به كار نظارتي ام در چند سال گذشته،"فرات" از معدود آثار ساخته شده درخصوص استقامت زن ايراني به عنوان الگو و راهبر چالش هاي خانواده اين مجموعه قابل تقدير بود.

وي درخصوص نام اين سريال اظهار داشت:انتخاب نام "فرات" براي مخاطب يك نوع رمزگشايي بود و ما بايد رفتار و سيره سيد الشهدا را در تمامي مراحل زندگي كه توام با رعايت ادب و اخلاق است را داشته باشيم.

همچنين؛"مسعود صباح"مديرگروه فيلم و سريال شبكه 2 سيما اظهار داشت:"فرات" در زمان به نسبت كمي توليد شد كه احترام بين والدين و فرزندان از نكات مهم اين سريال بود.

وي ضمن سپاس ويژه از دارابي معاونت سينما افزود:دارابي با وجود اينكه در حج به سرمي برد؛اما از وضعيت و روند اين سريال به خوبي آگاه مي شد.

همچنين؛"محمدعلي اسلامي" تهيه كننده "فرات" گفت:با تجربه شيرين ساخت سريال "مثل هيچكس"،دوست داشتم اثري را براي ماه محرم بسازم كه به لطف خداوند اين شرايط مهيا شد.

وي اظهار داشت:با يك تماس از سوي مدير گروه فيلم و سريال شبكه 2 سيما من دعوت به ساخت كاري براي محرم شدم كه اين سريال به نوعي در ادامه "زير تيغ" و "مثل هيچكس"، سعي در ارائه پيام هاي ديني و اخلاقي داشت.

همچنين؛مازيار ميري كارگردان افزود: 2 ماه عوامل به صورت فشرده و شبانه روزي كار كردند و اعتراض را از هيچيك از افراد گروه نديدم و گروه تدوين و صداگذاري همزمان با هم پيش رفتند.

وي ادامه داد:از دارابي به علت احترام گذاشتن به تفكر و احترام ما بسيار سپاسگذارم و ماحصل و حسن نيت كار وي در مقام معاونت سيما در طي اين سالها بر همگان ثابت شده است.

همچنين؛اكبر زنجانپور ،بازيگر پيشكسوت تئاتر سينما و تلويزيون افزود:من افتخار مي كنم كه با "ميري" كارگردان "فرات" كار كردم و صميمت من با اين گروه مانند كار با گروه هاي تئاتري  بود.

وي گفت:عرض زندگي "ميري" با توجه به جواني او بسيار پربار بوده و من در اين كار كاملا خودم را به دست او سپردم.

همچنين؛"فريبا جديكار" بازيگر پيشكسوت سينما تئاتر و تلويزيون گفت:پشتوانه انتخابم "ميري" و "اسلامي" بود و با توجه به سريال هاي پيشنهادي بسيار، فيلمنامه اين مجموعه برايم جذاب بود و آن را پذيرفتم.

وي افزود:گله مند از وقت كم هستم و كار نبايد از توليد به مصرف باشد،چراكه با وقت كافي؛بازيگر مي تواند روي كار و بازي خود تمركز زيادي داشته باشد.

همچنين؛"رامين راستاد" بازيگر سينما،‌تئاتر و تلويزيون اظهار داشت:با توجه به حجم انبوه كانالها و ماهواره ها‌،خوشحالم كه مخاطبان "فرات" را براي ديدن انتخاب كردند.

وي خاطرنشان كرد:بايد با توجه به قصه مناسب؛سطح سليقه و نگاه مخاطب را افزايش داد و من خوشحال هستم كه مخاطب عام به خوبي شاهد متفاوت بودن آثار و تفاوت قصه ها و نوع ساخت سريالها در سيما مي شود./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار