زورگيران موتورسوار عاملان ناامني در مشهد

سه زورگير موتورسوار كه با سرقتهاي متعدد خود موجب ناامني در سطح شهر مشهد شده بودند روز گذشته دستگير شدند.

به گزارش

خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران

از مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي خراسان رضوي، رسيدگي به پرونده زماني آغاز شد كه شكايت هاي متعدد مردمي حكايت از فعاليت سه سارق موتورسوار زورگير در سطح شهر داشت.

با توجه به فعاليت گسترده متهمان در سطح شهر گشت هاي انتظامي در سطح شهر فعال و با در اختيار داشتن تصوير چهره نگاري شده متهمان دستگيري اين افراد را در دستور كار خود قرار دادند.

پس از چند روز كنترل و مراقبت سرانجام ماموران يكي از سارقان را در سطح شهر شناسايي و دستگير كردند.

در تحقيقات از متهم وي به همدستي با دو نفر ديگر اعتراف كرد با راهنمايي هاي متهم مخفيگاه ديگر سارقان نيز شناسايي و اين افراد دستگير شدند.

دستگيرشدگان دربازجوييهاي به عمل آمده به 50 فقره زورگيري در مناطق مختلف شهر مشهد به وسيله موتورسيكلت اعتراف كرد.

متهمان پس از تكميل پرونده تحويل مقامات قضايي شدند.

*سه باند سرقتهاي خياباني در مشهد متلاشي شدند

با تشديد طرح هاي مبارزه با سرقتهاي خياباني از سوي ماموران مبارزه با سرقت مشهد طرحي ضربتي از سوي عاملان فوق به اجرا در آمد.

در اجراي اين طرح ماموران با اقدامات اطلاعاتي و كسب اخبار و اطلاعات مردمي موفق به شناسايي اعضاي سه باند سرقتهاي خياباني و دستگيري 9 سارق شدند.

در اين پرونده سه تن از متهمان در حالي دستگير شدند كه به وسيله يك دستگاه موتورسيكلت قصد فرار از دستان پليس را داشتند متوقف و دستگير و از آنها سه قبضه چاقو و يك عدد باتوم كشف شد.

شش متهم ديگر نيز در حالي به دام افتادند كه سه تن از آنها با تهديد ماموران به وسيله قمه قصد فرار داشتند و سه تن ديگر نيز در سطح شهر دستگير شدند.

اين افراد به دهها فقره سرقتهاي متعدد در سطح شهر اعتراف كردند./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار