کاهش 50 درصدی جرائم جنایی کشور در سال 90

سردار احمدی مقدم در نشست خبری که امروز برگزار شد از کاهش 50 درصدی جرائم جنایی کشور در سال 90 خبر داد.

به گزارش

خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران

، احمدی مقدم با اشاره به بارز بودن جلوه های امنیتی نیروی انتظامی گفت:‌یکی از مهمترین فعالیتهای نیروی انتظامی در پایان سال 90 ایجاد امنیت انتخابات نهمین دوره مجلس بوده است که مکمل حضور حماسی مردم گردید.

وی افزود:‌این انتخابات به لحاظ امنیت در تاریخ انقلاب اسلامی در خور توجه بوده است و نقطه عطفی در تاریخ نیروی انتظامی از نظر امنیت به وجود آورد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نزدیک شدن به آخرین چهارشنبه سال و فروش مواد خطر آفرین در معابر مختلف شهری بیان کرد: نیروی انتظامی کشفیات زیادی را در حوزه مواد خطر آفرین صورت داده است. البته بعضی از این مواد مجاز هستند و امکان خرید آنها وجود دارد.

وی تاکید کرد: به خانواده ها توصیه می کنیم تا در این روز در ساعات ابتدایی شب در کنار فرزندان خود در آستانه در منازلشان با نظارت بر این عزیزان به شادی بپردازند تا از رفتارهای خطرآفرین پیشگیری شود.

احمدی مقدم افزود: انتظار داریم همانند سال 89 که بیش از 40 درصد کاهش خسارت و صدمات چهارشنبه سوری را شاهد بودیم امسال نیز این خسارات کاهش یابد.

وی با تاکید بر خرید های ایام عید و تمهیدات پلیس در این رابطه تصریح کرد: در آستانه نوروز فعالیتهای انتظامی تشدید گردید و تا ساعات پایانی شب تسهیلات امنیت نیروی انتظامی و تسهیلات ترافیکی وجود دارد و شهرداری و شرکت حمل و نقل و ترافیک تهران در این کار همکاری لازم را دارد.

احمدی مقدم افزود: در رابطه با امنیت منازل تلاش داریم تا ایستگاه هایی در محلات توسط پلیس مستقر کنیم و توصیه داریم افرادی که قصد سفر دارند به همسایگان مورد اعتمادشان بسپارند تا در صورت مشاهده موارد مشکوک به این ایستگاه ها مراجعه کرده و پلیس را در جریان بگذارند.فرمانده انتظامی کشور با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در سال 90 خاطر نشان کرد: حضور چشمگیر مردم در انتخابات که نشانه رضایت آنها از شرایط فعلی کشور بود بهترین اتفاقی بوده است که در سال 90 رخ داده و نیروی انتظامی نیز این توفیق را داشته است تا دراین حرکت مردمی سهیم باشد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار