به نظر مي رسد با آمدن دنيزلي به پرسپوليس اين تيم پر طرفدار تهراني به مرز آرامش رسيده و هواداران با اطمينان خاطر بيشتري منتظر آغاز نيم فصل دوم هستند در ادامه اخباري را مي خوانيد كه از حاشيه اين تيم پر طرفدار تهراني به گوش مي رسد.

* كريمي مقابل ملوان غايب است

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، شاه ماهي پرسپوليسي ها مقابل ملوان بندر انزلي غايب است و به دليل سه اخطاره بودن نمي تواند تيمش را در اين ديدار از نيم فصل دوم همراهي كند بر همين اساس دنيزلي سخت به دنبال آرامشي براي تيم خود است تا بدون علي كريمي هم مشكلي براي كسب هر يه امتياز نباشد و اولين ديدار تيمي را با دست پر از ميدان خارج شود.

* معمار زاده اميدوار به حضور در تركيب اصلي

زمان حضور استيلي در پرسپوليس علي رضا حقيقي به عنوان نفر اول از دروازه حراست مي كرد و ميثاق معمارزاده ذخيره او بود كه اين موضوع ناراحتي او را در پي داشت ولي با رفتن استيلي و آمدن دنيزلي قضيه متفاوت است و ميثاق اميدوار است بتواند نظر سرمربي را براي حضور در تركيب اصلي جلب كند و به عنوان نفر اول در نيم فصل به طور ثابت بازي كند كه حضور پررنگ تر در تمرينات و تلاش دو چندان از جمله فعاليت هاي معمار زاده است.

* شايعه تماس كريمي با خلعتبري

در پرسپوليس شايعه شده علي كريمي براي حضور خلعتبري در اين تيم با او تماس گرفته و از اين مهاجم خواسته در تصميم گيري هايش بيشتر به پرسپوليس فكر كند و در نهايت پيراهن سرخ را بر تن كند البته هنوز معلوم نيست مهاجم اسبق الغرافه كدام تيم را انتخاب خواهد كرد ضمن اين كه تلاش مديران پرسپوليس نيز براي جلب نظر اين بازيكن همچنان ادامه دارد.

* چند پيشكسوت پرسپوليسي مد نظر دنيزلي

مصطفي دنيزلي در اولين حضورش به عنوان سرمربي در تمرين اين تيم نظر به جدايي مربيان خارجي اين تيم داد تا نيمكت فني خلوت تر شد و آن را به دلخواه خودش انتخاب كند بر همين اساس گفته مي شود باشگاه نام و سوابق چند پيشكسوت صاحب نام را كه مدارك عاليه مربيگري را در پرونده دارند و از محبوبيت بالايي بهره مي گيرند به مصطفي دنيزلي پيشنهاد داده تا او پس از بررسي يك يا دو گزينه را براي حفاري دعوت كند كه اين نفرات اوايل هفته آينده معرفي خواهند شد.

* دنيزلي درخواست برنامه غذايي را رعايت كنند

برنامه غذايي بازيكنان پرسپوليس از روزي كه دنيزلي هدايت اين تيم را پذيرفته است تفاوت كرده و شاگردان اين مربي تركيه اي غذايي را ميل مي كنند كه مطابق با برنامه سرمربي است البته دنيزلي نهار آنها را كنترل كرده چون همگي با هم غذايي را مي خوردند كه او سفارش داده است ولي هنوز كنترل روي شام دقيق نيست به همين خاطر سرمربي از آنها خواست در انتخاب غذاي شب خود وسواس به خرج دهند تا بدن آنها با مشكلي مواجه نشود.

*دنيزلي به منزل جديد نقل مكان كرد

سرمربي جديد پرسپوليس تهران از زمان ورودش به تهران در هتل زندگي مي كرد عصر پنج شنبه گذشته به خانه شخصي نقل مكان كرد كه باشگاه براي او اجاره كرده است در اين رابطه گفته مي شود خانه او در سعادت آباد تهران است كه باشگاه اين آپارتمان را كامل و با اسباب و اثاثيه در اختيار افندي گذاشته شد تا همسرش براي زندگي راحت و بي دغدغه در تهران مشكلي نداشته باشند.

*باشگاه به تعهدات خود مقابل افندي عمل كرد

سردار رويانيان كه با انتخاب مصطفي دنيزلي سرمربي پرسپوليس به خوبي در قلب هواداران راه پيدا كرده است دوست ندارد در پرداخت مطالبات اين مربي صاحب نام تاخيري ايجاد شود تا او بهانه اي داشته باشد در اين رابطه گفته مي شود سردار تا امروز به هر قولي كه به دنيزلي داده عمل كرده تا او براي كسب پيروزي بهانه اي نداشته باشد پرداخت 20 درصد از قرارداد اين مربي و تهيه آپارتمان مجلل براي او در يكي از مناطق شمالي از جمله اقداماتي است كه باشگاه در پي توافق با دنيزلي انجام داده است.

*تبريك كريمي به آندره به خاطر سال نو ميلادي

علي كريمي كه ظهر روز گذشته به اتفاق پرسپوليسي ها براي صرف غذا به هتل المپيك رفته بود با آندرنانيك تيموريان مواجه شد كه همراه با آبي پوشان اردوي پيش از ديدار مقابل شهرداري ياسوج را در اين هتل برگزار مي‌كرد ديدار اين دو نفر اتفاق جالبي هم در پي داشت در آغوش كشيدن آندو توسط كريمي و تبريك به خاطر سال جديد ميلادي و خوش و بش اين دو بازيكن كه سالها در تيم ملي با هم همبازي بده و و از ارتباط خوبي هم بهره مي‌گيرند.

 

جدايي حقيقي قطعي شد، يك گلر جوان و آينده دار مي‌آيد

پس از مذاكرات متعدد و جلسات طولاني در باشگاه پرسپوليس سرانجام سردار رويانيان با جدايي قطعي علي رضا حقيقي از اين تيم موافقت كرد تا اين بازيكن طي روزهاي آينده طي سفر به روسيه در تمرينات روبين تازان حاضر شود به همين خاطر مديران باشگاه براساس درخواست دنيزلي به دنبال يك گلر جدال و ‌آينده دار هستند تا او را جذب پرسپوليس كنند به عنوان گلر ذخيره معمارزاده روي نيمكت بنشانند.

*حقيقي 7 ژانويه به روسيه مي‌رود

براساس توافقات صورت گرفته علي رضا حقيقي كه جدايي اش از پرسپوليس قطعي شده 7 ژانويه تهران را به مقصد مسكو ترك مي‌كند تا در تست پزشكي كه قرار است 10 ژانويه در محل باشگاه روبين تازان صورت گيرد حاضر شود.

گفتني است، توافقات مالي بين دو باشگاه صورت گرفته و در صورتي كه پزشكان اين باشگاه روسي سلامتي جسمي را تائيد كنند قرارداد رسمي منعقد خواهد شد.

 

*شوخي ي پرسپوليسي ها با معمارزاده

كمتر كسي را مي‌توانيد در فوتبال ايران پيدا مي‌كنيد كه از اختلاف حقيقي با معمارزاده با خبر نباشند اين دو گلر كه روزهاي پر تنشي را در نيم فصل اول با يكديگر در پرسپوليس سپري كردند در نيم فصل دوم اين روزها را تجربه نخواهند كرد چون حقيقي جدايي اش قطعي شده و معمارزاده رقبتي به نام حقيقي نخواهد داشت در همين رابطه شوخي هاي بازيكنان با ميثاق ديدني و شنيدني است كه اين روزها به خاطر جدايي رقيب ملي پوش خود در پوستش نمي‌گنجد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار