ميوه مورد نياز مردم در روزهاي پاياني سال از نيمه اسفندماه در نمايشگاه هاي بهاره به صورت گسترده عرضه مي شود.

احمدي مسئول اداره صنعت، معدن و تجارت شميرانات در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، ضمن بيان اين مطلب افزود: از 15 اسفندماه سيب و پرتقال مورد نياز مردم براي سال نو در نمايشگاه هاي بهاره عرضه مي شود.

وي ادامه داد: سعي بر اين است كه با برگزاري نمايشگاه هاي بهاره و عرضه مايحتاج عمومي مردم در روزهاي آخر سال، كليه هزينه هاي غير ضروري كه عمدتا با دست به دست شدن كالا از توليد تا مصرف بوجود مي آيند، حذف شود.

احمدي با اشاره به اينكه كليه شركت كنندگان در نمايشگاه هاي بهاره خود توليدكننده هستند، اظهار داشت: اين امر موجب حذف واسطه گري در امر توزيع و عرضه كالا شده و در نتيجه با حذف هزينه هاي دست به دست شدن كالا، تمامي محصولات عرضه شده در اين نمايشگاه 20 درصد ارزان تر از قيمت هاي سطح شهر هستند.

وي در پاسخ به اين پرسش كه برگزاري نمايشگاه هاي بهاره زمينه ساز افزايش قيمت ها در مغازه هاي سطح شهر نمي شود، اضافه كرد: به هيچ وجه بازرسين تحت مجموعه سازمان اجازه افزايش قيمت هاي خودسرانه در سطح شهر را چه در روزهاي پاياني سال و چه بعد از عيد نخواهند داد و با متخلفين برخورد قانوني مي كنند.

نمايشگاه بهاره شميرانات از ديروز 9 اسفندماه با حضور صادقي رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در محل اردوگاه شهيد باهنر برپا شده است./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار