دستگیری های پلیس پایتخت در 24 ساعت گذشته

پلیس پایتخت در 7عملیات دستگیری خود طی 24 ساعت گذشته تعدادی از مجرمان شهر را به دام انداخت.

سرگرد ماکمیر درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح یکی از این عملیات های دستگیری در ترمینال غرب گفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری 209 ترمینال غرب حین گشت زنی در محدوده استحفاظی خود به فردی که با لباس و تجهیزات نظامی یکی از ارگان ها در حال پرسه زنی بود مشکوک شده و رفتار های وی را تحت نظر قرار دارند.
با توجه به رفتارهای مشکوک این فرد با عابران و مسافران ظن ماموران به یقین بدن وجهت تحقیقات از این فرد از او مدارک وکارت شناسایی معتبر درخواست کردند.
این فرد که مرتضی نام داشت در ابتدا قصد داشت با جو سازی و داد و فریاد مانع از بازرسی ماموران شود اما در نهایت با انتقال وی به مقر شماره یک پلیس در بازرسی بدنی از این فرد یک عدد مهر آبی رنگ به نام سروان کشف شد.
رئیس کلانتری 209 ترمینال غرب افزود: با کشف این مره جعلی دولتی مشخص شده نامبرده با جعل عنوان از مسافران اخاذی می کند.
در بررسی های دیگر از متهم نیز اموالی از قبل یک عدد کارت دانشگاه، دو عدد عابر بانک، یک برگ معرفی نامه جعل کشف و متهم با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.
سارق زورگیر سرقت خودرو دستگیر شد
در اقدامی دیگر از سوی ماموران کلانتری 123 نیاوران، ماموران گشت این پایگاه حین تردد در محدوده استحفاظی خود متوجه فردی که جلوی یک دستگاه خودرو سواری را گرفته و قصد داشت به زور آن را به سرقت برد، شدند.
این درحالی بود که راننده قصد داشت مانع از سرقت خودرو خود شود اما فرد زورگیر با تهدید چاقو مرد راننده را از خودرو پیاده کرد.
زمان که متهم قصد سوار شدن بر خودرو را داشت بلافاصله ماموران وارد عمل شده و اورا دستگیر کردند.
با انتقال شاکی و متهم به مقر پلیس در بازجویی از سارق مشخص شد وی از زورگیران سابقه دار است که بارها اقدام به سرقت خودرو با تهدید و زور از مالباختگان کرده است.
متهم با اعلام شکایت مالباخته به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شد
زورگیر خیابان شریعتی به پلیس آگاهی منتقل شد
با ارجاع تعدادی شکایت از سوی شهروندان محدوده شریعتی درخصوص سرقت همراه باتهدید و زورگیری از سوی یکی از اشرار منطقه اقدامات ماموران در این مورد آغاز شد.
با حضور گشت های انتظامی درمحل های وقوع جرم و گشت زنی دراین محدوده ها عامل زورگیری ها شناسایی و دستگیر شد .
این متهم که مجید نام داشت در بازجویی های اولیه به جرم خود مبنی بر چندین فقره سرقت و زورگیری در محدوده خیابان شریعتی اعتراف کرد .
متهم به همراه پرونده متشکله به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شد
جاعل قمه به دست در خیابان نواب تهران

ماموران کلانتری 108 نواب حین انجام وظیفه در محدوده خیابان نواب با مشاهده حرکات مشکوک فردی، برای انجام تحقیقات رو به وی نزدیک شدند.
- این فرد که خود را رضا معرفی می کرد، به ماموران عنوان داشت ماموران یکی از ارگان های دولتی است اما در بعد زمانی که در بازرسی بدن از وی ماموران تعداد تجهیزات نظامی و دو قبضه قمه را کشف کردند و مشخص شد وی با جعل عناوین دولتی اقدام به اخاذی از مردم می کند و درهیچ ارگان دولتی مشغول به کار نیست.
با انتقال متهم به کلانتری وی جهت کشف سایر جرایم احتمالی تحقیقات در این خصوص ادامه دارد
دستگیری توزیع کننده مواد مخدر در عملیات تعقیب وگریز
عوامل گشت کلانتری 127 نارمک روز گذشته بامشاهده حرکات مشکوک فردی که به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد وی را درخیابان وحید به دستگیر کردند.
در بازرسی از کیف همراه این متهم مقادیری مواد مخدر از نوع هروئین وکراک کشف وضبط شد.
در تحقیقات از این متهم مشخص شد وی از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر دراین محدوده است.
متهم به ماموران مبارزه با مواد مخدر آگاهی معرفی شد
اجرای طرح امنیت محله محور در دماوند
ماموران مبارزه بامواد مخدر تهران بزرگ با اجرای طرح امنیت محله مخور در خیابان دماوند موفق به دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر سابقه دار شدند.
در تحقیقات از این متهم مشخص شد وی از مدتی قبل، پس از رهایی از زندان اقدام به توزیع مواد مخدر در این محدوده کرده و با شناسایی مشتریان خود در این خیابان در ساعات پایان شب مواد مخدر مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار می دهد.
متهم سپس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد
برخورد باتوزیع کنندگان محصولات ضد فرهنگی در سطح تهران
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ صبح امروز از دستگیری 16 تکثیر وتوزیع کننده محصولات ضد فرنگی دراجرای طرح امنیت محله محور در سطح شهر تهران خبر داد.
سرهنگ خانچرمی درخصوص اجرای این طرح به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: طرح امنیت محله محور با هدف برخورد با توزیع کنندگان محصولات ضد فرهنگی از سوی ماموران زیر مجموعه سرکلانتری های 11 گانه پلیس پیشگیری انجام گرفت.
در این طرح هزاران سی دی و دی وی دی مبتذل کشف وضبط شد./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار