ادعاي اشرف بروجردي را باوركنيم يا فيلم حضور مهاجراني در الجنادريه؟!

علیرغم اینکه مهاجرانی حضور خود را در الجنادريه تأیید کرده اشرف بروجردی معتقد است: فیلم حضور وزیر ارشاد اصلاحات در الجنادریه ساخته صدا و سیما است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اشرف بروجردي در گفتگويي درخصوص حضور مهاجراني در الجنادريه گفته است: این فیلم‌ها ساخته صدا و سیماست و من اعتقادی به آن ندارم.

اين اظهارات در حالي از سوي عضو بنياد باران بيان شده است كه به غير از انتشار خبر حضور نوري زاده، مهاجراني و برخي اعضاي شوراي هماهنگي فتنه در مجلس عياشي شاه عربستان در الجنادريه و كمك 18 ميليون دلاري دستگاه امنيتي رژيم سعودي به شوراي سبز فيلم حضور اين عوامل ضد انقلاب نيز در ضيافت الجنادريه پخش شد.

فيلمي كه نشان مي‌دهد اين عوامل با شور و اشتياق به سخنان شاه سعودي گوش داده و پس از پايان سخنان عبدالله به شدت براي او دست مي‌زدند تا شايد بتوانند رضايت سعودي‌ها را براي پروژه گدايي شوراي سبز زودتر جلب كنند.

هرچند يك سايت خبري مشهور سعي كرد در ذيل مطلبي با عنوان تقدير مهاجراني از شاه و مقامات بلند پايه سعودي، اقدام وزير ارشاد و دولت خاتمي براي شركت در مجلس عياشي عبدالله را عملي متداول فرهنگي جلوه دهد تا شايد كمي بتواند از فشارهاي وارده به وي بكاهد اما مراجعه به مستندات غير قابل انكار نشان مي دهد حضور مهاجراني در ضيافت شاه سعودي الجنادريه يك اقدام برنامه ريزي شده از سوي دستگاه امنيتي سعودي است.

به طوري كه عليرضا نوري‌زاده در گفتگو با بي‌بي‌سي نيز رسماً تاييد مي‌كند كه گارد ملي سعودي يك سازمان امنيتي، نظامي نشست 18 ميليون دلاري را برگزار كرده است.

به نظر مي رسد بيان اظهاراتي غيرمستند از جانب برخي اصلاح طلبان به امري متداول تبديل شده است در حالي كه فيلم حضور مهاجراني به همراه اعضاي شوراي هماهنگي فتنه كاملا مستند و واقعي است.

فيلم حضور مهاجراني در الجنادريه را اينجا ببينيد.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار