خودروی فوق لوکس چیرمن cw700 ساخت شرکت سانگ یانگ کره جنوبی در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو اصفهان رونمایی و معرفی شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، خودروی فوق لوکس چیرمن cw700 ساخت شرکت سانگ یانگ کره جنوبی در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو اصفهان افتتاح شد، این خودرو دارای موتور مرسدس بنز شش سیلندر خطی با 3600 سی سی حجم است و فضای داخلی این ماشین به سبک خودروهای تشریفاتی است.

این امر همراه با امکانات رفاهی و ایمنی فراوان، آن را به مدل فوق لوکس چیرمن های گذشته تبدیل کرده و دارا بودن گیربوکس تیپ ترونیک با ۷ دنده جلو و دو دنده عقب از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

این خودرو از گروه کلاس F شرکت سانگ یانگ محسوب می‌شود و با قیمتی حدود ۱۳۰ میلیون تومانی در بازار ایران عرضه می‌شود، از جمله ویژگی‌های فنی محصول می‌توان به سیستم کنترل الکترونیک هوشمند (IECS) با قابلیت تنظیم برای حالت‌های مختلف رانندگی، برخورداری از سیستم اطلاعات راننده (GIS) و سیستم دوگانه چند عملکردی هوا اشاره کرد.

پیش فروش چیرمن cw700 اواخر اسفند ماه آغاز شده و سری نخست آن تابستان ۹۱ تحویل است و محصول فوق از آپشن‌های ویژه و متنوعی برخوردار است که با توجه به کلاس این خودرو می‌تواند در قیاس با خودروهایی چون بنز S class بی‌ام و، سری ۷ پورشه پانامرا و لگسوس LS ۴۶۰ در بازار ایران اشاره کرد.

این در حالی است که تمام خودروهای مذکور از قیمت به نسبت دوبرابری در قیاس با خودروی چیرمن برخوردار هستند.

مدیر فروش نماینده سانگ یانگ کره جنوبی در این باره گفت: اصفهان پر فروش‌ترین نمایندگی سانگ یانگ کرده جنوبی در ایران است؛ از این رو پیش‌بینی می‌شود که اصفهانی‌ها از این محصول نیز استقبال خوبی داشته باشند.

علی محمد دردشتی افزود: استقبال مردم از نمایشگاه و این محصول بسیار خوب بوده و هدف از شرکت در نمایشگاه نیز برندسازی این محصول در اصفهان است چرا که این برند، جای خود را در تهران باز کرده و این امر باید در اصفهان نیز دنبال شود.

وی ادامه داد: موتور این خودرو موتور بنز آلمان است، بدنه سه لایه‌ای دارد و طراح آن طراح ماشین‌های پورشه و بی ام و دبلیو است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.