نوري‌زاده: مهاجراني در عربستان تماما مواضع بسيار تندي عليه ايران گرفت

هرچه از زمان برگزاري نشست عياشي شاه عربستان در الجنادريه با حضور ضد انقلاب ايراني مي گذرد ابعاد بيشتري از آن فاش مي شود عليرضا نوري‌زاده در گفتگو با بي‌بي‌سي رسماً تاييد کرد كه گارد ملي سعودي يك ارگان امنيتي، نظامي نشست 18 ميليون دلاري را برگزار كرده است. عليرضا نوري‌زاده در گفتگو با يك تلويزيون ضد انقلاب "كانال يك" نيز گفت: در كنفرانس عربستان، مهاجراني تماماً مواضع بسيار تند عليه حكومت ايران گرفت. در همين حال يک سايت خبري داخلي...

به گزارش خبرنگار گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به دنبال انتشار خبر حضور نوري‌زاده، مهاجراني و برخي اعضاي شوراي هماهنگي فتنه در مجلس عياشي شاه عربستان در الجنادريه و كمك 18 ميليون دلاري دستگاه امنيتي رژيم سعودي به شوراي سبز فيلم حضور اين عوامل ضد انقلاب در ضيافت الجنادريه نيز منتشر شد فيلمي كه نشان مي‌دهد اين عوامل با شور و اشتياق به سخنان شاه سعودي گوش داده و پس از پايان سخنان عبدالله به شدت براي او دست مي‌زدند تا شايد بتوانند رضايت سعودي‌ها را براي پروژه گدايي شوراي سبز زودتر جلب كنند.
در همين حال يك سايت خبري مشهور در اقدامي عجيب كه از آن در محافل رسانه‌اي به عنوان گافي بزرگ ياد مي‌شود سعي كرد در ذيل مطلبي با عنوان تقدير مهاجراني از شاه و مقامات بلند پايه سعودي اقدام وزير ارشاد و دولت خاتمي در شركت در مجلس عياشي عبدالله را عملي متداول فرهنگي جلوه دهد تا شايد كمي بتواند از فشارهاي وارده به وي بكاهد!
اين سايت خبري اظهارات مهاجراني در گفتگو با روزنامه سعودي الشرق را به صورت تفضيلي منتشر كرده است.
مهاجراني در اين گفتگو با بيان اين كه جشنواره ملي ميراث فرهنگي همواره بستري مثبت براي فرهنگ بوده است: شركت در اين گفتمان فرهنگي براي انديشمندان امري متداول طبيعي و سابقه‌دار است.
اين سايت خبري در ادامه مطلب منتشره خود در دفاع از مهاجراني اظهارات وي در نشستي با عنوان اعراب و ايران، محدودكننده روابط و آينده آن را باز نشر مي‌دهد و مدعي مي‌شود وي در سخنان خود در اين نشست با اعتراضات شديد حضار سعودي مواجه مي‌شود و از ايران و ايرانيان دفاع مي‌كند.
اين در حالي است كه مراجعه به مستندات غير قابل انكار نشان مي دهد حضور مهاجراني در ضيافت شاه سعودي الجنادريه يك اقدام برنامه ريزي شده از سوي دستگاه امنيتي سعودي است به طوريكه عليرضا نوري‌زاده در گفتگو با بي‌بي‌سي نيز رسماً تاييد مي‌كند كه گارد ملي سعودي يك سازمان امنيتي، نظامي نشست 18 ميليون دلاري را برگزار كرده است.
اگر اظهارات مهاجراني صحت داشت و نشست فرهنگي بود يك نهاد فرهنگي متولي برگزار مي‌شد نه گارد ملي عربستان.
نوري‌زاده نفر همراه مهاجراني در ضيافت عياشي شاه عربستان دروغ ديگر وزير ارشاد خاتمي را فاش مي‌كند.
مهاجراني مي‌گويد در عربستان اظهاراتي در حمايت از ايران و ايرانيان داشته است و اين در حالي است كه عليرضا نوري‌زاده در گفتگو با يك تلويزيون ضد انقلاب كانال يك مي‌گويد: در كنفرانسي كه يكي از سخنرانانش من بودم و پنل بعدي مهاجراني، مهاجراني تماماً مواضع بسيار تند عليه حكومت ايران گرفت.
با اين همه مستندات در مورد مواضع ضد ايراني مهاجراني مشخص نيست اين سايت خبري مشهور چطور حاضر شده براي تطهير چهره مهاجراني رپورتاژ آگهي برود؟!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار