لرستان/

بیانات رهبری نقشه راه انتخابات/ کاندیداها وعده های دروغین ندهند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد از بیانات رهبر فرزانه انقلاب به عنوان نقشه راه انتخابات یاد کرد و گفت: به نظر می رسد خطبه سرنوشت ساز رهبری در نماز جمعه تهران مسیر را برای همگان روشن کرده است.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

؛حجت الاسلام سید احمد میرعمادی اظهار داشت: اگر می خواهید اهل تقوا باشید خودتان را مورد محاسبه قرار دهید.

وی همچنین به مناسبتهای پیش رو اشاره کرد و بیان داشت: 29 بهمن سالروز قیام خونین مردم تبریز، اول اسفند روز روحانیت و دفاع مقدس و دیگر مناسبت های این روزها دارای وجه مشترک ایمان، فداکاری و ایثار ملت ایران در راه اسلام و ولایت است.

نقش موثر روحانیت در تاریخ ایران اسلامی

خطیب جمعه خرم آباد با بیان اینکه قیام 29 بهمن مردم تبریز از حوادثی بود که موجب بیداری و هوشیاری مردم شد، افزود: این قیام زمینه ساز پیروزیهای پی در پی برای ملت ایران شد.

حجت الاسلام میرعمادی همچنین به نقش روحانیت در دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: در نهضت امام خمینی(ره) روحانیت نقش مهمی داشته و پیشاپیش ملت حرکت کرده است.

وی با بیان اینکه جهاد علمی، فرهنگی و عملی علماء در طول تاریخ ایران اسلامی نقش مهمی داشته است، ادامه داد: روحانیت در عرصه دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم کرده به طوریکه استان لرستان به تنهایی 54 شهید روحانی را تقدیم انقلاب و آرمانهای نظام کرده است.

حضور حماسی و سرنوشت ساز ملت در راهپیمایی 22 بهمن

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود به حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: ملت ایران حقیقتا در این روز حضوری حماسی و سرنوشت ساز را رقم زد.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر اینکه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن قدرت خود را به جهانیان ثابت کرد و بیان داشت: حضور میلیونی مردم در این راهپیمایی شکستی دیگر برای دشمنان نظام و انقلاب بود.

وی با تاکید بر اینکه این حضور حماسی موجب مایوس شدن دشمنان شد، افزود: پیام این راهپیمایی حمایت همه جانبه از انقلاب و رهبری بود.

پیامهای راهپیمایی ملت ایران

خطیب جمعه خرم آباد یکی دیگر از پیامهای راهپیمایی 22 بهمن را بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران دانست و بیان داشت: ملت ایران همواره با بصیرت، آگاهی، وظیفه شناسی و دشمن شناسی در صحنه حضور داشته و سرآمد همه ملتهای دنیا است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه حضور ملت ایران در صحنه بازتابهای داخلی و خارجی به دنبال داشت، افزود: یکی از این پیام ها این بود که تحریمها و تهدیدهایی که کشورهای استکباری به دنبال آن هستند دیگر ارزش و کارایی ندارد.

وی همبستگی و وحدت ملت در دفاع از ارزشها و تبعیت از رهبری را از دیگر پیامهای این راهپیمایی دانست و یادآور شد: مهم ترین پیام این حضور حماسی اقتدار ملی و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: ابعاد و پیامهای مختلف راهپیمایی 22 بهمن باید مورد تجزیه و تحلیل صاحب نظران قرار بگیرد.

برخی محورهای بیانات رهبری در رابطه با انتخابات

حجت الاسلام میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: به نظر می رسد خطبه سرنوشت ساز رهبری در نماز جمعه تهران مسیر را برای همگان روشن کرده است.

وی به محورهای بیانات رهبری اشاره کرد و گفت: یکی از این محورها بحث حضور و مشارکت در انتخابات به عنوان یک تکلیف و وظیفه شرعی بود.

خطیب جمعه خرم آباد تصریح کرد: با توجه به اینکه حضور مردم در این انتخابات سرنوشت ساز است ملت ایران بازهم دشمن را مایوس و موجب سربلندی نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

حجت الاسلام میرعمادی یکی دیگر از محورهای بیانات رهبری را ضرورت تشکیل مجلسی قوی و سالم دانست و افزود: مردم در این فرصتی که دارند باید نسبت به انتخاب گزینه اصلح اقدام کنند.

وی ولایت پذیری و خدمت گذاری را از جمله خصوصیات یک نماینده اصلح دانست و بیان داشت: مجلس در سرنوشت کشور دخالت زیادی دارد و باید مردم در انتخاب نمایندگان خود نهایت دقت را به خرج دهند.

مبادا قانون زیرپا گذاشته شود

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین ضرورت رقابت سالم بین کاندیداها را از دیگر موارد مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب دانست و یادآور شد: کاندیداها باید اخلاق اسلامی و قانون محوری را مد نظر قرار دهند.

حجت الاسلام میرعمادی خطاب به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: مبادا قانون زیرپا گذاشته شود و یا به تضعیف رقبا و دادن وعده های دروغین روی بیاورید.

وی با تاکید بر اینکه کاندیداها برای رضای خدا و خدمت به مردم باید به میدان بیایند، تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که باید مورد توجه دست اندرکاران انتخابات قرار گیرد موضوع مراقبت از امنیت و آرامش انتخابات است.

دستاوردهای جدید هسته ای افتخاری دیگر برای ایران

خطیب جمعه خرم آباد با تاکید بر هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان، عنوان کرد: در شرایط کنونی چیزی که دشمن به دنبال آن است مایوس کردن مردم با تشدید تحریمها است.

حجت الاسلام میرعمادی با تاکید بر بصیرت بالای ملت ایران افزود: مردم 33 سال است با حضور و مشارکت گسترده خود در انتخابات همه نقشه های دشمنان را خنثی کرده اند.

وی همچنین به دستاوردهای اخیر کشورمان در زمینه انرژی هسته ای اشاره کرد و گفت: این پیشرفت ها همگی افتخاری برای ایران اسلامی در عرصه جهانی و بین المللی است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پایان سخنان خود به روند عملیات اجرایی پتروشیمی لرستان پرداخت و از اجرای این پروژه و پیشرفت فیزیکی آن در استان ابراز رضایت کرد./س


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.