مشاور امور بين الملل در جامعة المصطفي:

موسسه هنري "انديشه شرق" رابط ايران و آمريکاي لاتين شد

طبق درخواست خبرنگاران و نامه اساتيد دانشگاه آمريکاي لاتين آنان خواهان الگوبرداري از ايران شده و ما موسسه هنري انديشه شرق را رابط خود و آنان قرار داديم.

حجت الاسلام و المسلمين محسن رباني،رايزن فرهنگي سابق ايران در آرژانتين و مشاور امور بين الملل در جامعة المصطفي در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور خبرنگاران آمريکاي لاتين در ايران گفت:مردم آمريکاي لاتين بعد از تجربه موفق و بزرگ ايران در 33 سال پس از انقلاب اسلامي در مقابل آمريکا خواستار کمک از دولت جمهوري اسلامي ايران شدند.
مسئول موسسه هنري"انديشه شرق "افزود:با درخواست خبرنگاران و نامه هاي بسيار اساتيد دانشگاه آمريکاي لاتين موسسه انديشه شرق به عنوان تنها موسسه اسپانيايي،رابط بين ايران و آمريکاي لاتين شد.
رباني تصريح کرد:در اين موسسه کار ترجمه و آماده سازي برنامه ها راحت تر از حضور در آمريکاي لاتين صورت مي گيرد.
وي با اشاره به شجاعت مردم آمريکاي لاتين اظهار داشت:پيروزي مردم ايران در اين 33 سال و موفقيت در صنعت و اقتصاد کشور باعث شد که در مردم آمريکاي لاتين حس شجاعت تقويت شود.
رباني ادامه داد:با توجه به اتفاقات و موقعيت هاي ايران خبرنگاران آمريکايي بدنبال الگو برداري از شخصيت هاي علمي و فرهنگي ما هستند.
وي افزود:خوشبختانه مردم دنيا هيچگونه ذهنيت بدي درخصوص نظام جمهوري اسلامي ندارند و اخبار ماهواره ها دروغ و کذب است.
وي خاطرنشان کرد:ما در موسسه هنري "انديشه شرق" با تهيه 150 عنوان کتاب به زبان اسپانيايي و نيز حدود 20 سايت خبري در منطقه و با در دست داشتن يک مجله براي کودکان و خانواده در آمريکاي لاتين،‌به موفقيت هاي بزرگي دست پيدا کرده ايم./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار