سندي ديگر برصحت اطلاعات بدست آمده از پروژه ضدايراني هديه 60

وقتي شيرين عبادي مجبور مي شود صحت پروژه ضد ايراني دستگاههاي اطلاعاتي غرب با عنوان هديه 60 را رسما تاييد کند...

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران همين چند هفته پيش بود که يک ديپلمات فعال ايراني به نقل از منبع نزديک به يکي از گروههاي اصلي مقاومت اسلامي در لبنان خبر ازاطلاعات بسیار حساس و گرانبهای به‌دست آمده از پروژه ضد ايراني اي به نام هدیه 60 داد.
در اين پروژه حائز اهميت براي غربيها آمريکا با همکاري برخي از کشورهاي وابسته و تعدادي از هم پيمانان خود و نيز با جلب همکاري اطلاعاتي – عملياتي تعدادي از گروههاي ضد انقلاب و بخشي از عوامل فتنه 88 ، درصدد اجراي سناريوي عملياتي بر عليه ايران هستند .
در بخشي از اين عمليات ضد ايراني که چند هفته پيش از سوي ديپلمات کشورمان فاش شد ماموريتي نيز به شيرين عبادي داده شده بود در راستاي اين سناريو ، عبادي موظف بود به سرعت «کمپين حمايت از يکي از سران فتنه» را راه اندازي نمايد و به او قول داده بودند که از امکانات و ارتباطات مجامع مدعي حقوق بشر در غرب ، تشکيلات جهاني بهائيت ، لابي يهود و گروهک منافقين برخوردار بوده تا بدين ترتيب پروژه شکست حصر سران فتنه را کليد بزند. در اين پروژه نيز بي بي سي فارسي و برخي ديگر از رسانه هاي بيگانه و ضد انقلاب او را پشتيباني مي کنند.
حال با گذشت چند هفته سندي ديگر بر صحت اطلاعات ارزشمند بدست آمده در کيس هديه 60 رونمايي شده است.
شيرين عبادي طي روزهاي گذشته رسما اعلام کرده که تور و کمپين حمايت خو را از يکي از سران فتنه در کشورهاي اروپايي پهن کرده و براي رفع حصر او تلاش مي کند.
اين در حالي است که تعدادي ديگر از بازيگران اين پروژه ضد ايراني با لو رفتن اطلاعات هديه 60 يا ماموريت ضد ايراني شان با تاخير مواجه شد و يا به سرعت و هراسان به تکذيب موضوع پرداختند اما اينکه چرا شيرين عبادي با وجود لو رفتن ماموريت محوله غربيها به وي به اجراي نمايش خود پرداخت مو ضوع سوال ما از يک منبع آگاه بود.
اين منبع آگاه گفت: پيشتر هم اعلام شده بود شيرين عبادي مبلغ 238 هزار دلار از برخي سرويس هاس اطلاعاتي اروپايي بويژه انگليس دريافت كرده ولي پس از لورفتن پروژه اش از عمل به قول و قرار خود با آنها خودداري مي كند.

وي گفت: شنيده ها حاكي است عبادي اين مبلغ را صرف مشكلات اقتصادي و تجارت شخصي در خارج از ايران كرده كه به گفته برخي منابع ابعاد گسترده اي هم دارد. شيرين عبادي در داخل ايران هم داراي پرونده مفتوح فرار مالياتي است.
او اضافه کرد: عبادي براي فرار از زير فشارهاي گسترده و شايعات فراوان دوستان ، نزديکان و همچنين دستگاههاي امنيتي غرب مجبور شده علي رغم لو رفتن ماموريتش براي رفع تکليف هم که شده نقش خود را در اين پروژه اجرا کند تا بدين وسيله بهانه اي براي چگونگي هزينه کرد 238 هزار دلارغربيها بيابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار