پیام تسلیت مدیران کل امور اتباع و سازمان ملی مهاجرت

مدیران امور اتباع و مهاجرین خارجی و رئیس سازمان ملی مهاجرت حادثه تلخ شهادت رئیس جمهور ایران و همراهانش را تسلیت گفتند.

مدیران کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ایران حادثه تلخ و جانگداز سقوط بالگرد ریاست جمهوری ایران را که در پی آن رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی و تیم خلبانی و محافظ ریاست جمهوری به شهادت رسیدند را تسلیت گفتند. 

 مبینی‌، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ملی مهاجرت در پی شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه و همراهان شان اعلام کرد خبر ناگوار شهادت رئیس جمهور ارزشمند، محبوب، مردمی و پرتلاش حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان در مسیر بازگشت از افتتاح سد مرزی «قیزقلعه سی» به تبریز موجب تأثر و تألم فراوان گردید. 

با شهادت آیت‌الله رئیسی نه تنها راهی که ایشان در خدمتگزاری به مردم و کشور و اسلام در این چند سال اخیر و پیش از آن در مسئولیت‌های گذشته‌ای که در نهادهای مختلف داشت متوقف نخواهد شد بلکه توسط مدیران و همکاران بی‌شماری که یار و همراه او بوده‌اند ادامه خواهد یافت. 

مدیریت امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری ایلام درپی شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه و همراهان شان در بیانیه ای اعلام کرد شهادت خادم الرضا حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هییت همراه در سانحه سقوط بالگرد، حین خدمت، باعث تألم و تأثر کلیه آحاد جامعه اسلامی کردید،این مصیبت بزرگ را محضر مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا و مقام معظم رهبری و مردم فهیم و انقلابی ایران تسلیت عرض میکنیم. 

صفایی مدیر کل امور اتباع خراسان جنوبی با صدور پیامی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را تسلیت گفت.صفایی در پیامی اعلام کرد خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد‌.مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.از خداوند رحمان‌ علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را مسئلت‌ دارم.

 اصغر بلوکیان مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سازمان ملی مهاجرت و همکارانشان در پی شهادت حجه الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سانحه سقوط هلیکوپتر، پیام تسلیت اعلام نمودند. 

بلوکیان گفت شهادت خادم‌الرضا، سید شهیدان اهل خدمت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس محترم جمهور و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، بازماندگان محترم ایشان و نیز عموم مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای خانواده محترم ایشان صبر و آرامش مسئلت داریم.

مدیران کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری های فارس، خراسان رضوی،مرکزی،یزد،قزوین،کرمانشاه،خوزستان،تهران،اصفهان،بوشهر،گلستان،البرز، گیلان، سمنان، چهارمحال و بختیاری، قم و دیگر استان ها در پیام های جداگانه این حادثه تلخ و دلخراش را به رهبر انقلاب و مردم ایران تسلیت گفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.