تصادفات ترافیکی در تهران ۹ مصدوم به دنبال داشت

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گزارش ۹ مصدوم از پیامد‌های رانندگی پر مخاطره ناشی از بی‌احتیاطی رانندگان در این مدت را اعلام کرد.

سرهنگ فیروز کشیر، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: چهار حادثه در بزرگراه‌های سعیدی، نیایش، مخصوص و آزادگان به وقوع پیوسته و تعداد ۹ مصدوم از بی‌احتیاطی رانندگان آسیب دیده‌اند.

او  بیان کرد: در ساعت ۱۴:۴۵ روز گذشته، در محدودهٔ سعیدی به جنوب پل بهاران، یک موتورسیکلت به علت عدم توجه به جلو با اتوبوس بی‌آرتی برخورد کرد که راننده و دو سرنشین آن مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند. 

فیروز کشیر گفت: حادثه بعدی در ساعت ۱۷:۵۰ روز گذشته در مسیر نیایش به سمت شرق، بعد از چمران رخ داد، یک آمبولانس بدون بیمار در حال تردد، به علت عدم توجه به جلو و تغییر مسیر از لاین سه به دو، با چهار وسیله دیگر برخورد کرد. 

سرهنگ کشیر ادامه داد: در ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته نیز در بزرگراه آزادگان به شرق، یک شاهین به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، به گاردریل برخورد کرد که منجر به مصدومیت راننده و سه نفر سرنشین شد. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ همچنین از همه رانندگان خواست که در حین رانندگی، تمام تمرکز و حواس خود را به رانندگی اختصاص دهند و از انجام هرگونه فعالیتی که می‌تواند حواس راننده را از رانندگی منحرف کند، خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار