بهره برداری از طرح‌های نشاط اجتماعی شهرداری قم

طرح‌های نشاط اجتماعی شهرداری قم شامل پنج زمین ورزشی در رشته‌های پینگ پنگ، بسکتبال، فوتسال، والیبال و بدمینتون در بوستان خضر نبی قم به بهره برداری رسید.

شهردار قم در مراسم بهره برداری از این طرح ها، توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در فضای باز پارک‌ها و بوستان‌ها را از اولویت‌های شهرداری دانست.

 سید مرتضی سقائیان نژاد افزود: امسال با هدف توسعه ورزش همگانی و ایجاد زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی در پارک‌ها و بوستان‌های شهر قم ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

همچنین طرح نشاط اجتماعی در ۴۰ مسجد شهر قم هم افتتاح شد. 

در قالب این طرح ایستگاه‌های ورزش شامل پینگ پنگ، دارات، فوتبال دستی و تاتامی ورزش‌های رزمی در ۴۰ مسجد ایجاد شده است که با حضور مدیران شهری به بهره برداری رسید.

پارک شادی قم در میدان ۷۲ تن هم دیگر طرحی بود که به صورت رسمی آغاز به کار کرد. 

فاز نخست این بوستان با ۲۵ دستگاه بازی استاندارد و به روز در ۴ و نیم هکتار افتتاح شد و در فاز دوم هم سه دستگاه جدید بازی تا پایان سال راه اندازی می‌شود. 

رئیس کل دادگستری استان قم در آئین افتتاح این مجموعه با اشاره به تلاش‌های مدیریت شهری قم در طول یک دهه گذشته گفت: مدیریت شهری قم تلاش و برنامه ریزی مناسبی برای رشد و توسعه فضای شهری در قم انجام داده است.

حجت الاسلام و المسلمین علی مظفری با اشاره به وجود پرونده‌های مختلف در خصوص تملکات شهرداری در سالیان گذشته در دادگستری افزود: پرونده‌های بی شمار شهرداری معضلی برای دادگستری استان قم بود، اما امروز با همکاری شهرداری و قضات ویژه دادگستری، پرونده‌های تملکات شهری با تشکیل کمیته‌ای ویژه در شهرداری به طور چشمگیری کاهش یافته که موجب رضایت مندی مردم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین علی مظفری با تاکید بر اینکه امروز در قم از خدمات مختلف شهری بهره مندیم از اظهار نظر‌های خارج از انصاف در خصوص عملکرد مدیریت شهری قم انتقاد کرد و گفت: به جای پرداختن به مسائل جزئی باید در کنار همدیگر و با یاری و کمک بتوانیم خدمات بزرگی را در استان رقم بزنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار