تلاطم و مواجی خلیج فارس ادامه دارد

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: باتوجه به نقشه‌های پیش بینی هواشناسی، در ساعاتی از وقت امروز تا روز دوشنبه، با وزش بادهای شمالی، سواحل استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی، به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

زهرا راستگو  اظهار کرد: از انتهای وقت دوشنبه تا روز پنجشنبه وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات آرام پیش‌بینی می‌شود و غبار محلی و در بعد از ظهرها وزش باد از پدیده‌های مورد انتظار در این مدت است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده وضعیت آسمان به طور غالب صاف همراه با وزش باد و در برخی نقاط گرد و خاک خواهد بود.

راستگو یادآورشد: دراین مدت جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و روی دریا و در سواحل ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و درسواحل جنوبی گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت

پیش‌بینی شده است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: همچنین در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر، در سواحل و مرکزی جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل شمالی و مرکزی از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۳۵ ، جزر اول ساعت ۱۲:۴۰، مد دوم ساعت ۱۷:۴۰ و جزر دوم ساعت ۲۳:۱۵ خواهد بود.

برچسب ها: خلیج فارس ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.