دستگیری سارق محتویات خودرو با شلیک پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودرو‌ها در محدوده شهرستان "ری" خبر داد و گفت: متهم به بیش از ۱۱ فقره سرقت معترف گردید.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: بیست و نهم اردیبهشت ماه امسال ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، در محدوده مترو شهرری در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی سواری که به آهستگی از کنار خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان عبور می‌کردند مشکوک می‌شوند.بررسی‌های اولیه ماموران نشان می‌داد، پلاک خودرو به طرز ماهرانه‌ای مخدوش شده است و همین سرنخ کافی بود تا ماموران دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

وی افزود: متهم که با دیدن ماموران قصد متواری شدن را داشت پس از مسافتی تعقیب و گریز و شلیک چند گلوله موفق شدند خودرو را متوقف و متهم را دستگیر کنند که پس از بازرسی از خودرو تعدادی ضبط و باند کشف شد.متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۱ فقره سرقت محتویات خودرو در محدوده شهرستان ری و مترو شهرری اعتراف نمود.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطرنشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت و کشف سایر جرائم احتمالی وی در دستورکار قرار دارد. 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار