حضور پرشور مردم بهمئی در اجلاسیه ۱۲۸ شهید این شهرستان

با حضور گسترده و باشکوه مردم ولایت مدار و متدین بهمئی اجلاسیه باشکوه ۱۲۸ شهید این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح استان در مراسم گرامیداشت و اجلاسیه ۱۲۸ شهید پر آوازه شهرستان بهمئی با تاکید بر ادامه دادن راه شهدا، به ویژگی‌های برجسته شهیدان و مردم دیار کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بهمئی اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری چنین برنامه‌های باشکوهی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که امروزه در نقاط مختلف کشور سایه افکنده است تا راهی برای هدایت همه نسل‌ها باشد.
 
سردار حمید خرمدل دفاع از مرز و بوم را یکی از وظایف جان برکفان نظام و انقلاب برشمرد و با اشاره به اینکه موفقیت‌های کشورمان در حوزه‌های دفاعی و مقابله با توطئه‌های دشمنان بر کسی پوشیده نیست بر ادامه دادن راه شهدای گرانقدر ایران اسلامی تاکید کرد.
 
وی همچنین از دست اندرکاران و متولیان برگزاری این مراسم باشکوه قدردانی کرد.
 
امام جمعه شهر لیکک در مراسم اجلاسیه ۱۲۸ شهید شهرستان بهمئی بر حفظ وحدت و ادامه دادن راه شهدا تاکید کرد و گفت: مردم بهمئی در برهه‌های مختلف پای نظام و انقلاب ایستاده آمد.
 
حجت الاسلام صلواتی با تقدیر از حضور کم نظیر مردم این دیار در این یادواره باشکوه گفت: بهمئی‌صاحب تاریخ و افتخار عظیمی است و مایه افتخار استان هستند و از روحیه سلحشوری و قهرمانی برخوردار هستند.
 
وی گفت: بهمئی‌ها قوم و ایل مورد غضب حکومت ملعون و خبیث پهلوی بودند و افتخار آنها قیام ۱۳۱۶ برعلیه این حکومت است.
 
صلواتی با بیان اینکه مردم بهمئی قدردان و حق‌شناس انقلاب اسلامی هستند و در همه مناسبت‌ها، انتخابات و راهپیمایی‌ها الگو هستند ادامه داد: در مرام بهمئی‌ها پشت کردن به انقلاب را نخواهیم دید.
 
امام جمعه خطاب به مسئولان گفت: با وجود ذخایر عظیم طبیعی در این شهرستان، مردم از بیکاری‌ها رنج می‌برند و با عنایت شهیدان و دعوت شهیدان امشب جمع شدیم و برای این مردم کوتاهی نکنید.
 
حجت‌الاسلام صلواتی ادامه داد: امشب شهیدان چند پیام برای ما دارند، اولین پیام این است که شهیدان از ما می‌خواهند که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و وقتی ما ادامه دهنده راه شهیدان باشیم آنها خوشحال و خرسند هستند.
 
وی گفت: پیام دیگر شهیدان به ما داشتن روحیه باهم بودن، اتحاد، همبستگی و دوری از اختلاف است.
 
امام جمعه بهمئی در پایان گفت: سومین پیام شهدا به مسئولین این است که به مردم خدمت کنید و نگذارید این مردم در سختی و تنگنا زنگی کنند.
 
در این مراسم ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، سرود، نمایش و موسیقی تصویری‌هایی در وصف شهرستان و شهدای این دیار اجرا شد.
 
رونمایی از چند کتاب در مورد شهید و شهادت هم از مهمترین بخش‌های این مراسم بود.
 
گفتنی است شهرستان بهمئی ۱۲۸ شهید به نظام‌و انقلاب تقدیم کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.