امضای قرارداد ساخت ۱۶ مدرسه جدید در مازندران

قرارداد ساخت ۱۶ مدرسه جدید با ۹۳ کلاس درس در مازندران امضا شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری مازندران؛ ۱۶ مدرسه جدید با ۹۳ کلاس درس طی امضای تفاهمنامه سه‌جانبه بین نوسازی مدارس، استانداری مازندران و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) در این استان ساخته می‌شود که هشت هزار و ۸۰۰ متر مربع به فضای آموزشی این استان اضافه می‌کند. ‎

دولت سیزدهم؛ اقدامات گسترده‌ای را برای نوسازی مدارس و ساخت مدارس جدید انجام داد که به تحولی در مدرسه‌سازی طی سه سال اخیر منجر شده است.

تفاهمنامه‌ای با حضور استاندار مازندران به امضا رسید که پیرو آن ۱۶ مدرسه جدید در تنکابن، بندپی غربی بابل، بهشهر، چالوس، درویش‌خیل آمل، حیدرکلا بابل، بهنمیر، تاشکوه نور، ساری، عباس‌آباد، قائم شهر، گلوگاه، لتینگان نوشهر، استلک سوادکوه، کیاسر و دیوکلای جویبار ساخته می‌شود.

این طرح با اعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی اجرا می‌شود که ۵۰ درصد از اعتبارات ملی و ۵۰ درصد هم از اعتبارات استانی تامین می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در قالب این طرح قرار است ۴۳ مدرسه با حدود ۲۰۰ کلاس درس در مازندران ساخته شود که در حال حاضر گام نخست آن به مرحله امضای قرارداد رسیده و پس از ساخت و بهره‌برداری این ۱۶ مدرسه، فاز دوم آغاز خواهد شد.

هموطنان گرامی میتوانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار