فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد

کشف تریاک جاساز شده درون بار هندوانه در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از کشف ۱۰۶ کیلوگرم موادمخدر تریاک که درون بار هندوانه یک دستگاه کامیون جاساز شده بود، خبر داد.

سرهنگ حسین خواجه بیان کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس و کسب اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ در محور‌های مواصلاتی عسلویه و اقدام برای حمل و جابه‌جایی محموله مواد مخدر به استان‌های مرکزی، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی (ره) عسلویه با حساسیت بیشتری اقدام به پایش خودرو‌های عبوری کرده و در همین راستا به یک دستگاه کامیون باری بنز حامل هندوانه مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه ادامه داد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله آن، مقدار ۱۰۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای داخل ۱۳ عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود، کشف شد.

سرهنگ خواجه با بیان این‌که در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند، یادآور شد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و امنیت شهروندان خط قرمز ماست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کشف فرمانده انتظامی شهرستان استان بوشهر یکی هست