کشف دام‌های زنده قاچاق در شهرستان ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۷ راس دام سنگین در عملیات مبارزه با قاچاق و خروج غیر مجاز دام زنده در این استان خبر داد.

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: با توجه به افزایش خروج غیر مجاز دام از استان مازندران به مقصد استان‌های همجوار و و بالعکس، تبعات ناشی از خروج غیر مجاز دام زنده به ویژه افزایش قیمت و کمبود گوشت قرمز در مازندران، مبارزه با قاچاق و خروج غیر مجاز دام زنده در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او در ادامه از توقیف یکدستگاه خودرو حامل دام و کشف ۷ راس دام زنده خبر داد در این راستا خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودروی نیسان از مبدا استان گلستان حامل احشام سنگین بدون مجوز از دامپزشکی، در محور اصلی جاده ساری-قائمشهر در حال طی طریق می‌باشد، بلافاصله عوامل اداره مبارزه با قاچاق پلیس امنیت اقتصادی به محور کمربندی ساری به قائم شهر اعزام، که در نهایت خودرو مورد نظررا شناسایی پس از تعقیب مراقبت با شگرد‌های پلیسی آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران افزود: با توجه به عدم بهمراه داشتن مجوز حمل دام سنگین در حالیکه احشام (گاو) مشکوفه بدون هیچ پلاک گوش بوده، خودرو به پارکینگ منتقل و برابر اعلام کارشناسان ارزش کشفیات به دست آمده ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد و راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ محمد پور ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت و معاضدت از هموطنان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرایم اقتصادی و قاچاق کالا که باعث تشویش آحاد جامعه با توجه به مشکلات معیشتی ایجاد شده، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار