آغاز رویداد تخصصی پوشش ایرانی اسلامی در اصفهان

مدیر مجموعه دختران آسمان گفت: رویداد تخصصی پوشش ایرانی اسلامی با هدف ترویج حجاب، عفاف و پوشش محجبانه در اصفهان آغاز بکار کرد.

مدیر مجموعه دختران آسمان گفت:  حجاب، عفاف و پوشش محجبانه بخشی از فرهنگ، تمدن و تاریخ چند هزار ساله ما ایرانیان است و فرهنگ ما در همه جای دنیا مایه سربلندی ما است.
 حسن امان اللهی افزود: سمن‌ها و مجموعه‌های مردم نهاد می‌توانند نقش پررنگ و موثری در ترویج پوشش محجبانه و پاسداشت حیا و عفاف داشته باشند و برگزاری رویداد تخصصی پوشش ایرانی اسلامی مانند این نمایشگاه می‌تواند در ترویج این فرهنگ موثر باشد.

او گفت:  فضای این نمایشگاه به صورت رایگان در اختیار طراحان و تولید کنندگان فعال در زمینه تولید پوشاک عفیفانه قرار گرفته و قرار است، این فعالان لباس مناسب با پوشش ایرانی اسلامی را با تخفیف به خریداران ارائه دهند.

مدیر مجموعه دختران آسمان افزود:  تذکر رعایت عفاف و حجاب به بانوان بویژه جوانان و نوجوانان باید به صورت تخصصی و اصولی ارایه شود و استفاده از افراد آموزش داده شده بسیار مؤثر بوده و نتایج خوبی را به همراه داشته است.

امان اللهی یادآور شد: مجموعه‌هایی مانند ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، سپاه ناحیه امام حسین (ع)، فرمانداری اصفهان و دیگر نهاد‌ها در راستای تقویت عفاف و حجاب در مراکز بزرگ تجاری اصفهان با مجموعه دختران آسمان همکاری دارند.

او  تصریح کرد: این مجموعه دعوت از دختران نوجوان برای حضور در جلسات اغنایی با موضوع پوشش محجبانه را در دستور کار دارد و برای این امر بهترین فضا‌ها در مجموعه قلب شهر مورد استفاده قرار گرفته است و مشاوره‌های خوبی نیز به این دختران ارائه شده است.

مدیر سمن مردم نهاد دختران آسمان گفت: بدنبال برگزاری منظم جلسات اغنایی برای دختران و خانواده‌هایشان هستیم که هر ۲ هفته یکبار برگزار می‌شود.

 رویداد تخصصی پوشش ایرانی به همراه نمایشگاه تخصصی پوشش عفیفانه  تا ۲۳ تیر ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در پردیس سینمایی اصفهان برپاست.

برچسب ها: حجاب ، عفاف ، پوشش ، ایرانی ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.