برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی شهید ابراهیم هادی

جشنواره فرهنگی ورزشی شهید ابراهیم هادی با حضور ۳۰۰ ورزشکار در دیشموک برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  مسئول میز ورزش بنیاد علوی کشور گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی شهید ابراهیم هادی به همت بنیاد علوی و با هدف ایجاد شادابی، پر کردن اوقات فراغت، تامین سلامت اجتماعی و کشف استعداد‌های ورزشی در مناطق هدف برگزار می‌شود.

کریمی افزود: این جشنواره در هفت رشته ورزشی فوتبال، فوتسال، والیبال، آمادگی جسمانی، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال دستی با حضور ۳۰۰ ورزشکار در رده سنی نوجوان به مدت یک ماه در دیشموک برگزار می شود.

وی ادامه داد: پس از کشف استعداد‌ها و آماده سازی ورزشکاران تیم‌های منتخب به المپیاد ورزشی شهید ابراهیم هادی در مشهد مقدس اعزام می‌ شوند.

معاون فرهنگی بنیاد علوی دیشموک گفت: در این جشنواره ورزشکاران در کنار ورزش با مباحث دینی و زندگی نامه و آثار شهدا، فعال کردن کانون مساجد و نماز جماعات با استفاده از ظرفیت ورزش، ترویج روحیه اخلاق مداری و پهلوانی در ورزش آشنا می شوند و در اردو‌های جهادی و مراسم  مذهبی با استفاده از ظرفیت مبلغان دینی شرکت می کنند.

سید صاحب بذرافشان با اشاره به فعالیت بنیاد علوی در حیطه ورزش در بخش دیشموک افزود: از بدو ورود بنیاد علوی به دیشموک و با همکاری نمایندگی ورزش و جوانان تاکنون بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی از جمله مسابقات ورزشی، همایش‌های پیاده روی، همایش‌های کوهنوردی، مسابقات بانوان برگزار شده است.

بذرافشان ادامه داد: کمک‌های مالی به باشگاه ها، ورزشکاران، هیات‌های ورزشی و داوران انجام و در بحث زیر ساخت مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان برای احداث سکوی تماشاگران و آبیاری چمن فوتبال نهاد پیشرفت و آبادانی اختصاص داده شد.

معاون فرهنگی بنیاد علوی گفت: احداث چمن مصنوعی دیشموک با مشارکت شهرداری از دیگر اقدام بنیاد علوی در توسعه ورزش می‌باشد که الان در مرحله فنس است و در آینده نزدیک شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

انتهای پیام/ ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار