نماینده ولی فقیه در استان یزد؛

مراقبت زندانی پس از آزادی اهمیت بسیار بالایی دارد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با اشاره به نیاز زندانیان به فعالیت های تربیتی و آموزشی گفت: مراقبت زندانی پس از آزادی اهمیت بسیاری دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در جمع مسئولین انجمن حمایت زندانیان خواستارمراقبت ویژه زندانیان پس از آزادی شد.

او بر اهمیت ویژه شکل گیری بحث تبلیغ، تربیت، ارشاد، هدایت کلی و آگاهی‌های قانونی جامعه تأکید کرد و افزود: گاهی فرد نسبت به قانون آگاهی کامل ندارد و لازم است آگاه سازی لازم صورت گیرد و تربیت دینی و اخلاقی انجام شود.

ناصری با اشاره به تلاش برای حل مشکلات زندانیان گفت: با برگزاری کلاس‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی باید آسیب‌های موجود را احصاء و جهت رفع ریشه ایی آن اقدام کرد.

امام جمعه یزد به بحث حمایت از زندانیان اشاره کرد و یادآور شد: رفع مشکلات معیشتی و اجتماعی خانواده‌ها با حمایت روانی، مالی و اخلاقی تا حدود زیادی در حال انجام است اما مشارکت حداکثر ارگان‌ها و نهاد‌های حمایتی و سرپرستی را می‌طلبد.

آیت الله ناصری همچنین با اشاره به نیاز زندانیان به فعالیت‌های تربیتی و آموزشی بیان داشت: مراقبت‌ها باید به گونه‌ای شکل بگیرد تا زندانی پس از آزادی مراقبت شود و این مراقبت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نهاد‌های مربوطه باید بر آن نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار