نیاز به خون در بیماران تالاسمی همیشگی است

مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۵۰ بیمار تالاسمی در استان ماهانه نیازمند دریافت یک تا دو بار خون هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسین هاشمی مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۳۵۰ بیمار تالاسمی در استان ماهانه نیازمند دریافت یک تا دو بار خون هستند و مردم می‌توانند با اهدای خون خود به یاری بیماران تالاسمی، بیماران بیمارستانی، بیماران شیمی درمانی، بیماران سرطانی و تصادفات بشتابند.

او افزود: در ماه مبارک رمضان امسال پایگاه انتقال خون شهرکرد از ساعت هشت صبح تا ۱۳ و شب‌ها نیز از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۴ آماده خونگیری از مردم روزه‌دار و نوع دوست استان است.


بیشتر بخوانید


هاشمی اضافه کرد: برای اهداکنندگان خون که در شب‌های ماه مبارک رمضان پس از ساعت ۲۲ برای اهدای خون به مرکز اهدای خون شهرکرد مراجعه می‌کنند، با هماهنگی نیروی انتظامی و پلیس راه و راهور، مقرر شد فهرست ثبت کد ملی و مشخصات خودرو آن‌ها برای رفع جریمه پلیس راهور به فرمانداری ارائه شود تا جریمه برای آن‌ها اعمال نشود.

او گفت: پایگاه انتقال خون فارسان در روز‌های شنبه و چهارشنبه، بروجن و شهرکرد همه روزه و مرکز بن هم روز‌های پنج شنبه آماده خون‌گیری از مردم است.

هاشمی ادامه داد: مردم نوع دوست چهارمحال و بختیاری در ماه مبارک رمضان پارسال یک هزار و ۵۳۲ واحد خون برای کمک به بیماران اهدا کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار