حضور گسترده مردم داغدار در مراسم تشییع شهدای خدمت حاکی از ولایتمداری آنان است

منتخب مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت:حضور میلیونی و گسترده مردم داغدار و عزادار آذربایجان شرقی و تبریز در مراسم تشییع و بدرقه شهدای خدمت، حاکی از ولایتمداری و وفاداری ابدی آنان به آرمان‌های انقلاب، نظام، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر است.

علیرضا نوین  با تسلیت ضایعه جبران ناپذیر شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه محبوب تبریز و استاندار جوان آذربایجان شرقی و دیگر شهدای خدمت در سانحه بالگرد به مردم ایران، آذربایجان و تبریز گفت: مردم انقلابی تبریز و آذربایجان، همیشه ثابت کرده اند که پیشگام در حرکت‌ها و بزنگاه‌هایی هستند که با اقتدار، انسجام و منافع ملی کشور ارتباط مستقیم دارد.

وی افزود: مردم تبریز، در زمان شهادت سردار سلیمانی نیز جلوتر از مردم همه شهر‌ها و استان ها، حضوری میدانی در خیابان‌های این شهر داشتند و با عزاداری و اعلام حمایت گسترده از راه و آرمان‌های این سردار فقید، دین خود را به وی ادا کردند و مورد تفقد و توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.

منتخب مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم این خطه در مراسم تشییع و بدرقه شهدای خدمت و صحنه‌های انقلاب، به دور از وفاداری مردم آذربایجان و تبریز به آرمان‌های انقلاب، تبلور روح قدردانی آنان از خدمات خادمین نظام، به ویژه رئیس جمهور محبوب و مردمی، وزیر امور خارجه تلاشگر به عنوان یکی از چهره‌های برجسته و موثر در محور مقاومت و وداع باشکوه با ۲ تن از مردمی‌ترین و عزیزترین مدیران ارشد استانی یعنی امام جمعه محبوب و مردمی و استاندار جوان و تلاشگرشان بود.

نوین ادامه داد: مردم تبریز و آذربایجان، خاطرات ماندگار و شیرینی از شهید آل هاشم، امام جمعه محبوب خود دارند، چهره‌ای که هیچگاه مردم را فراموش نکرد و همواره در کنار مردم بود و از این رو نیز محبوب القلوب شد.

وی یادآور شد: حضور میلیونی مردم تبریز و آذربایجان و متعاقب آن، حضور میلیونی و گسترده مردم ایران در ادامه آئین‌های تشییع و تدفین شهدای خدمت، نشان می‌دهد که این مردم، همچنان پشتیبان نظام و دولت و آرمان‌های انقلاب و شهدا هستند.

وی افزود: با این حضور و پشتیبانی مردم از آرمان‌های انقلاب و رهبری، رویای کور براندازی و جدایی مردم از حاکمیت، نظام و انقلاب که معاندان و دشمنان داخلی و خارجی بر طبل آن می‌کوبند، رویایی پوچ و محال است و این انقلاب به ظهور ولی عصر (عج) متصل خواهد شد.

برچسب ها: شهادت ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار