رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

آیت الله رئیسی تصویری ماندگار از خدمت صادقانه به یادگار گذاشت

حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: آیت الله رئیسی در قاب ریاست جمهوری تصویری جاودانه و ماندگار از خدمت صادقانه و مخلصانه از خود به یادگار گذاشت.

حجت الاسلام حاج علی اکبری در مراسم تشییع و بدرقه شهدای خدمت در تبریز گفت: امروز آذربایجان و تبریز نقطه سرافرازی و پرچم افتخار و هویت اسلامی و ایرانی ملت ماست.

وی گفت: خداوند اینگونه مقدر کرد که پرواز خدمت از این منطقه به پرواز ابدی تبدیل شود و این شهدا در سالروز ولادت امام رضا (ع) به محضر مولای عزیز خودشان مشرف شوند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه قدم‌های شما با حضور در این مراسم قرین لطف الهی است گفت: برای اینکه شما به خادمان شریف و برگزیده کشورمان احترام کردید.

حجت الاسلام حاج علی اکبری ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه محبوب و عزیز ما و دوست صمیمی همه مردم در تصویر امامت جمعه قاب دلپذیر، دلربا و ماندگار شد.

وی یادآور شد: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که ثابت کرد دیپلماسی و میدان دستشان در دست هم و در خدمت آرمان مقاومت است و مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی باصفا و جوان که در مدت کوتاه خدمت عاشقانه از خودش ارائه کرد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری افزود: عزیزان و کادر پروازی که در این سفر شهید شدند برگزیده بودند و شهدای خدمت سرمایه جاودان برای ملت هستند و روحیه جدید، نشاط جدید، تصمیم تازه و عزم راسخ برای ادامه این راه تا رسیدن به قله‌ها و ایرانی قوی فراهم کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.