داوطلبان آزمون استخدامی پالایشگاه نفت بندرعباس همچنان در انتظار اعلام نتایج نهایی

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام از تاخیر در اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی پالایشگاه نفت بندرعباس خبر دادند.

به گفته داوطلبان آزمون استخدامی پالایشگاه نفت بندرعباس حدود ۹ ماه گذشته برگزار شد و از قبول شدگان این آزمون مصاحبه به عمل آمده است، اما تاکنون نتایج نهایی اعلام نشده و آنها را سردرگم کرده است.

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
باسلام، قریب به ۱۰ ماه از برگزاری آزمون استخدامی پالایشگاه نفت بندرعباس می‌گذرد، اما همچنان خبری از اعلام نتایج نیست. قرار بود تا آخر اردیبهشت ماه اعلام شود، اما اعلام نشد و اضطراب و استرس برای هزاران داوطلب این آزمون به ارمغان آورد. داوطلبان این آزمون، ماه‌ها است که در بلاتکلیفی و اضطراب به سر می‌برند. ماه‌ها تلاش و برنامه‌ریزی داوطلبان به هدر رفته و آینده شغلی و تحصیلی آنان در ابهام مطلق قرار گرفته است؛ لذا از رسانه محترم تقاضا داریم که صدای اعتراض ما را به گوش مسئولین برسانند و پیگیر مطالباتمان باشند.
جمعی از داوطلبان آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت بندرعباس


سلام وقت شما بخیر،  بنده یکی از نفراتی هستم که در آزمون پالایشگاه نفت بندر عباس شرکت نمودم در حال حاضر ۹ ماه از تاریخ برگزاری آزمون و ۷ ماه از تاریخ مصاحبه‌ای که انجام شده گذشته و با توجه به پیگیر‌هایی که از جانب شما انجام شد  یک اطلاعیه‌ای صادر شد مبنی بر اعلام نتایج آزمون در پایان اردیبهشت، اما فی الواقع خبری از اعلام نتایج آزمون نیست و جواب واضح و شفافی  به تماس‌ها و پیگیری ما متقاضیان نمی‌دهند ممنون میشوم که مجددا در کانال‌های خبری و سایت‌های خبریتون پیگیر اعلام نتایج آزمون نفت بندرعباس باشید که تا الان چندین هزار نفر بعد از ماه‌ها انتظار کشیدن چشم انتظار اعلام نتایج هستند. با تشکر از شما

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار