۶۰ کارتن خواب در خانه سبز شهرداری مشهد پذیرش شدند

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد گفت: ۶۰ کارتن خواب در خانه سبز شهرداری مشهد طی ۴۸ ساعت گذشته پذیرش شده‌اند.

مهدی ابراهیمی گفت: ۱۵ تیم شناسایی آسیب‌دیدگان اجتماعی در سطح شهر طی روزهای اخیر مستقر و فعال هستند.

وی اضافه کرد: این تیم ها با توجه به تداوم بارندگی‌ها و پیش‌بینی‌های هواشناسی، به صورت شبانه‌روزی فعال هستند و به صورت پیوسته بازدید از زیر پُل‌ها، زیرگذرها و محل‌های تجمع کارتن خواب ها انجام می‌شود تا افراد داوطلب به خانه سبز منتقل شوند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد گفت: ظرفیت خانه سبز شهرداری مشهد ۱۸۰ نفر در شب است و پذیرایی، استحمام و خدمات پرستاری از جمله خدماتی است که در گرمخانه شهرداری ارائه می شود.

ابراهیمی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده افراد کارتن خواب از طریق تماس با تلفن ۱۳۷ موضوع را اعلام کنند تا نیروهای گشتی این افراد را به گرمخانه ها منتقل کنند.

بر اساس آخرین گزارش ها، سیل روز چهارشنبه در استان خراسان رضوی طبق اعلام مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی تاکنون ۹ فوتی داشته است.

از روز سه‌شنبه سامانه بارشی پرقدرتی در خراسان رضوی فعال شد این سامانه تا اوایل هفته آینده موجب بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و صاعقه، بارش تگرگ توام با وزش باد شدید و آبگرفتگی، رواناب و سیلاب شد.

هواشناسی خراسان رضوی همچنین نسبت به بارش تگرگ، کاهش نسبی دما و امکان اختلال در سیستم حمل و نقل استان در این فاصله زمانی هشدار داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار