پرونده نتایج ضعیف تیم ملی تکواندو بانوان با حذف ولی نژاد بسته شد

با حذف یلدا ولی‌نژاد در رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا پرونده تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان با کسب ۲ مدال نقره و برنز بسته شد.

در روز پایانی بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در شهر دانانگ کشور ویتنام  سه نماینده کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

در وزن ۶۷ - کیلوگرم یلدا ولی‌نژاد آخرین نماینده تکواندو بانوان ایران در گام نخست در ۲ راند متوالی و با نتایج ۱۲ بر یک و ۱۳ بر یک مغلوب مین جو کواک از کره‌جنوبی شد و از دور مسابقات کنار رفت.

با حذف ولی‌نژاد پرونده نمایندگان بانوان با کسب یک مدال نقره ملیکا میرحسینی و برنز سعیده نصیری و نتایج ضعیف بسته شد. این در حالی است که تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان در دوره گذشته با کسب ۳ مدال طلا، دو نقره و یک برنز برای نخستین بار قهرمان آسیا شده بود.

 علی خوش‌رو در وزن ۸۰ - کیلوگرم در نخستین مبارزه خود در ۲ راند متوالی و با نتایج ۵ بر ۱۱ و ۱۱ بر ۵ هوانگ از چین تایپه را شکست داد. او در ادامه به مصاف سالائف از ازبکستان رفت و در این مبارزه نیز در ۲ راند متوالی و با نتایج مشابه ۶ بر ۵ از سد حریف خود گذشت و ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

آرین سلیمی در وزن ۸۷+ کیلوگرم در نخستین مبارزه خود در ۲ راند متوالی و با نتایج ۱۷ بر ۵ و ۸ بر ۵ از سد تکواندوکار کره‌جنوبی گذشت و با صعود به دیدار نیمه‌نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

خبرنگار: سجاد هدایت پور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام به همه ورزشکاران عزیز انشاالله ای دلاوران با غیرت ورزشکار ایرانی شما تلاش خود را کردید انشاالله مسابقه بعدی
آخرین اخبار