رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش:

دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون‌های نهایی نباشند

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش اعلام کرد: دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نهایی نباشند و برای امتحانات آماده شوند.

مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای در خصوص کارت ورود به جلسه آزمون‌های نهایی نوبت خردادماه ۱۴۰۳ اعلام کرد: «دریافت کارت ورود به جلسه تا یک ساعت قبل از آزمون امکان پذیر است، لذا تمامی شرکت کنندگان با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، در جلسه آزمون حضور خواهند یافت.

بدون تردید در حال حاضر با عنایت به اهمیت تاثیر سوابق تحصیلی دانش آموزان در آزمون کنکور سراسری، برگزاری امن و سالم آزمون‌های نهایی خردادماه و رفع دغدغه‌های دانش‌آموزان عزیز و والدین گرامی و آرامش بخشی به آنان، یکی از اولویت‌های اصلی نظام تعلیم و تربیت محسوب می‌شود؛ لذا با تاکید بر اینکه با تمهیدات اتخاذ شده تمامی داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را دریافت و هیچ داوطلبی از آزمون محروم نخواهد ماند، از معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان درخواست می‌شود تا اخبار و اطلاعیه‌های وزارت آموزش و پرورش را صرفا از رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند.»

همچنین زارعی - رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش اعلام کرد: دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نباشند و برای امتحانات آماده شوند.

وی گفت: امکان دریافت کارت ورود به جلسه تا یک ساعت قبل آزمون وجود دارد، دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه نباشند.

زارعی گفت: اگر دانش آموزی نتواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند راه حل جایگزین برای احراز هویت پیش بینی شده است و می‌تواند با کارت شناسایی در جلسه شرکت کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
استرس مضاعف