پوچی ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی با عملیات وعده صادق

پاسخ قاطع ایران به تجاوز صهیونیست‌ها در عملیات وعده صادق پوچی ابهت پوشانی این رژیم را ثابت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی با اشاره به پاسخ قاطع ایران به تجاوز صهیونیست‌ها در قالب عملیات وعده صادق و ثابت شدن پوچ بودن اُبهت پوشالی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی گفت: تجهیزات نظامی استفاده شده در این عملیات از جمله موشک‌ها در دوران تحریم و به دست متخصصان و دانشمندان ایرانی ساخته شده است.


آیت الله طباطبایی نژاد افزود: کشور‌های منطقه پس از این عملیات به خوبی دریافتند که جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری قدرتمند با برخورداری از ارتش و سپاه متدین و تجهیزات بومی در کنار آنها قرار دارد و از کشور‌ها و ملت‌های مظلوم دفاع می‌کند.


او با بیان اینکه مسئله غزه مربوط به همه آزادی خواهان جهان است، گفت: با اعتراض وتجمع مسالمت آمیز دانشجویان در کشور‌های مختلف از جمله آمریکا در دفاع از مردم غزه، اثبات شد که موضوع غزه و فلسطین تنها مختص کشور‌های اسلامی نیست بلکه این موضوع، جهانی شده است.


امام جمعه اصفهان گفت: جهانیان شاهد برخورد‌های خشن پلیس آمریکا و کشور‌های غربی با دانشجویان هستند و از این رو چهره واقعی آنها که ادعای آزادی بیان هم دارند، دیده می‌شود.


او با بیان اینکه اول خرداد سال ۱۳۵۹، سالگرد تحریم اقتصادی ایران از سوی آمریکاست گفت: کشور‌های بدون تحریم و سرسپرده آمریکا چنین پیشرفتی در امور خود نداشتند.


آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) تحریم‌ها باعث شد، ایرانیان توانمندی‌های خود را بشناسند و آنها را در راه توسعه و پیشرفت کشور به کار گیرد.


امام جمعه اصفهان همچنین با گرامیداشت سوم خرداد، سالگرد آزاد سازی فتح خرمشهر گفت: راحتی و آسایش کنونی جامعه به خاطر رشادت‌های رزمندگان در جبهه‌ها بویژه پیروزی خرمشهر است.


آیت الله طباطبایی نژاد افزود: خرمشهر در حالی به همت رزمندگان این مرز و بوم فتح شد که دشمن با تجهیزات کامل و نیرو‌های بسیار و با مدد از ده‌ها کشور دیگر در جنگ تحمیلی حاضر شده بودند و پیام آزادسازی خرمشهر این بود که با ایثار و فداکاری می‌شود بزرگترین قدرت‌های جهان را ریشه کن کرد.


خطیب جمعه اصفهان با اشاره ببه موضوع عفاف و حجاب گفت: پیام شهدا، حفظ حجاب و عفاف است و مادران شهدا با پوششان چنین مردان بزرگی را تربیت کردند و ما بار سنگینی که شهدا بر دوشمان گذاشته را نباید فراموش کنیم.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان همچنین ضمن تبریک دهه کرامت، با اشاره به برکت حضور امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در ایران و تبدیل شدن قم به قطب علم اندوزی و پایگاه مکتب تشیع گفت: شایسته است که دهه کرامت تا پایان به بهترین شیوه در استان اصفهان برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.